قطارهای جدید به ایران می رسند/ناوگان ریلی در انتظار نوسازی

زیمنس در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی تهران، قصد دارد قطار سریع‌السیر بین‌شهری ولارو (Velaro) را به‌عنوان یکی از سریع‏ترین و کاراترین قطارهای پر‌سرعت دنیا معرفی کند.

به گزارش خبرآنلاین، این قطار با سرعت 360 کیلومتر بر ساعت، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوآورانه زیمنس، مناسب ناوگان ریلی شهرهایی است که به سرعت در حال رشد و توسعه هستند. قطار والرو مجهز به سیستم عیب‏یاب منحصربه‌فردی است که در راستای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، داده‌هایی را به شکل بی‏سیم گزارش می‌دهد. همچنین سیستم هدایت خودکار به راننده کمک می‏ کند تا در سفرهای طولانی‌مدت، مصرف انرژی را بهینه کند. ناوگان ریلی ولارو در سطح جهان، تاکنون بیش از یک میلیارد کیلومتر پیموده است.

این قطار به منظور فراهم کردن حداکثر راحتی مسافران طراحی شده و با داشتن سرعت 230 کیلومتر بر ساعت، از ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون سروصدای بسیار کم و مصرف بهینه انرژی بهره‌مند است. امکان تعمیر و نگهداری آسان، یکی دیگر از امتیازات ویاجیو کامفرت است.

در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته که هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد، شرکت های آلمانی قرار است تکنولوژی لوکوموتیو، مترو و قطار ویاجیو کامفرت (Viaggio Comfort)  رابه نمایش بگذارند.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    6 0
    ان شاالله که ناوگان هوایی و زمینی ما که واقعا فرسوده هستن زودتر نوسازی شده و در شان مردم ایران زمین باشند.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    کاشکی رو کاشتن سبز نشد بابا