۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
تلاش برای تأسیس موزه مطبوعات در تبریز

مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی بر اهمیت نقش اطلاع رسانی و مطبوعات تاکید کرد و از تلاش برای تأسیس موزه مطبوعات استان در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مرتضی آبدار بخشایش اظهار داشت: اکنون که فرصت خدمتگذاری در حوزه میراث فرهنگی به من داده شده است، بنده تمام تلاش خود را در راستای حفظ و صیانت از میراث فرهنگی استان خواهم کرد.
وی با اشاره به 37 سال اقتدار ایران در عرصه‌های بین المللی، توسعه صنعت گردشگری و حفاظت از میراث گذشتگان را بزرگترین و اصلی‌ترین دغدغه خود در این سمت عنوان کرد.
آبدار با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تأکید کرد: ما به ایران بدون نفت می‌اندیشیم و نقش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این زمینه بسیار پر رنگ و حائز اهمیت است.
وی آذربایجان شرقی را خواستگاه اندیشه‌های بزرگ، سرداران و شهیدان حماسه ساز، دانشمندان و هنرمندان به نام دانست و بر لزوم حفظ و ترویج آداب و رسوم به جا مانده از گذشتگان تأکید کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی انتخاب تبریز به عنوان شهر جهانی فرش و پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 را برای استان مایه خرسندی و غرور عنوان کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =