شهردار شرق تهران در دیدار با مردم منطقه 8 و بررسی مشکلات آنها گزارشی از اقدامات این نهاد ارائه کرد و گفت تصادفات منجر به فوت و شکایات مردمی کم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیدار مردمی مدیران شهرداری منطقه 8 و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با نمازگزاران مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در شرق تهران مشکلات مردم مورد بررسی قرار گرفت.
در این دیدار شهردار منطقه 8 با اشاره به افتتاح 16 پروژه عمرانی تا پایان شهریور ماه سال جاری در شرق تهران، گفت: تعدادی از این پروژه ها کارکرد فرا محله ای و فرا منطقه ای دارند.
بهمن نوری در دیدار با نمازگزاران مسجد سید الشهدا واقع در محله مدائن، که با همراهی احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران و مدیران ارشد منطقه برگزار شد؛ به مردم گزارش داد: مجموعه ورزشی آزادگان با 11000 متر مربع، مجموعه ورزشی نارمک و... از جمله پروژه های قابل افتتاح در شش ماهه اول سال جاری است.
شهردار منطقه 8 با تاکید بر افزایش فضای سبز در شرق تهران گفت: بر همین اساس در سال گذشته فضای سبز، صد هزار متر مربع با کاهش متراکم درختان غیر مثمر در عرصه چمن کاری ها نسبت به سال 93 ارتقاء یافته است.
نوری به آمار کاهش تصادفات منجر به فوت در سطح محدوده اشاره کرد و توضیح داد: در سال (93) آمار تصادفات منتج به فوت 12 نفر بود؛ که این آمار در سال 94 به 7 نفر تقلیل پیدا کرد؛ و این امر نشان دهنده بهبود رفتار های ترافیکی شهروندان است.
او با اشاره به پرداخت عوارض پایدار گفت: در حال حاضر 90 در صد این عوارض با همراهی شهروندان ساکن منطقه 8، محقق شده است.
او به کاهش پیام های مردمی در سامانه 137 اشاره کرد و گفت: در سال (94) 23 در صد کاهش پیام در این سامانه داشته ایم .
در این دیدار نمازگزاران با احمد دنیا مالی، عضو شورای شهر، شهردار منطقه، معاونان و مدیران به صورت رو در رو گفتگو و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مانی IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    1 0
    بدبختی اهالی شرق اینه که شهردار تهران فقط داره به غرب تهران میرسه، شهردار شرق تهران هم فقط محله نارمک و فلکه سوم و فلکه دوم تهرانپارس و میشناسن، بقیه مناطق شرق تهران از جمله محله گلشن خاک سفید قدیم به امان خدا رها شدن حتی راهنمایی و رانندگی هم سر نمیزنن
  • بی نام A1 ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    شاید قربانیان تصادفات کاهش پیدا کرده باشد ولی در عوض : پارازیت های ماهواره ای همچنان در شرق تهران از اوایل شب قربانی میگیرد.
  • بی نام IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    در عوض شهرداری منطقه ده در غرب تهران افتضاح ترین شهردار تهرانه. خیابانهای تنگ و پرترافیک، عدم دسترسی به مترو در جنوب این منطقه و فضای سبز نزدیک به صفر
  • بی نام EU ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    2 0
    به خاطر خدافکری برای ترافیک تقاطع رسالت با باقری بکنید...
    • بی نام RO ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
      1 0
      تمام دور برگردانهای باقری معضل ترافیکی هستند یک فکر اساسی برای بزرگراه شهید باقری بشه به خدا حیف این شهید بزرگوار که اسمش روی همچین بزرگراه بی نظم و قانونی هستش