انتشار تصاویری از رئیس جمهوری کردستان عراق شک و شبهه ای در کاربران مجازی به راه انداخته است و این سوال را مطرح کرده است که آیا طالبانی بازگشته است؟

به گزارش خبرآنلاین، تصاویری از جلال طالبانی رئیس جمهور کردستان عراق در شبکه های مجازی منتشر شده است که این سوال را برای کاربران و جامعه کردستان مطرح کرده است که آیا چریک پیر بازگشته است؟

در بحبوحه اوضاع سیاسی کردستان با دولت مرکزی عراق که صحبت از تجزیه هر روز جدی تر و بحث برانگیز تر می شود جلال طالبانی رئیس جمهوری سابق کردستان عراق که بیش از این دچار حمله قلبی شده بود و در بستر بیماری به سر می برد منتشر شده است که گویای این است که ممکن است مام جلال قصد بازگشت به سیاست را داشته باشد.

پیشتر نیز تصاویری به همراه همسرش که وی هم در مسائل سیاسی فعالیت وسیعی دارد منتشر شده بود؛ اما این بار گویا چریک پیر کردها قصد بازگشت به دنیای سیاست را داد.

در همین رابطه ایرنا نوشته است: انتشار تصاویری جدید از جلال طالبانی رئیس جمهور سابق عراق و دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق، نشان می دهد وی روزهای بهبودی را به خوبی پشت سر می گذارد.

این تصاویر توسط یکی از همراهان جلال طالبانی به نام آرام مام جلال در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که جلال طالبانی را در حال بوکردن یک گل رز نشان می دهد. وی قبلا نیز تصاویر جلال طالبانی را در حالی که نظاره گر آتش نوروزی بود، منتشر کرده بود.

جلال طالبانی رئیس جمهور سابق عراق بعد از سکته مغزی روانه آلمان شده و بعد از ماهها مداوا به اقلیم کردستان عراق بازگشت.
به گفته نزدیکان وی، جلال اکنون توانایی خواندن روزنامه و شنیدن اخبار و واکنش به آنها را دارد.

اگر چه اوضاع جسمی مام جلال به نظر نمی رسد امکان بازگشت دوباره وی به عالم سیاست را بدهد، اما کارشناسان سیاسی کرد معتقد هستند فقدان طالبانی در صحنه سیاسی عراق یکی از عوامل تشدید تنش ها در این کشور بوده است.

 

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =