ایسنا نوشت: وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نظام از ورود به دور مذاکرات پیشیمان نیست.

محمدحسین صفار هرندی در همایش"نفوذ فرهنگی" که در مسجد امام خمینی(ره) صومعه­ سرا برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله نفوذ، اظهار کرد: نفوذ اشکالی به صورت سنتی و قدیمی داشته و دارد که حداقل ضربات و تلخی ناشی از نفوذ را افراد مسن­ تر در نظام جمهوری اسلامی می­ توانند درک کنند.

وی با بیان اینکه شاید امروز مسئله نفوذ از جنس موارد پیشین قابل تکرار نباشد یا بسیار سخت باشد، افزود: با تجربیاتی که نظام، دستگاه ­ها و نهادهای منتسب به نظام از آن قضایا و حوادث گذشته بدست آورده ­­اند راه نفوذ سخت شده است؛ چرا که نظام به میزانی مستحکم شده است که امکان اجازه اتفاقی مشابه فاجعه هفت تیر را نمی ­دهد.

اهم اظهارات عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را بخوانید؛

*{با اشاره به نفوذ عناصر در نهاد مقدس سپاه}:نفوذ نظامی شکل دیگر نفوذ بوده و هست، همواره این امکان وجود دارد که با اصل غافلگیری یک یگانی با نفوذ، منطقه ­ای را تسخیر کند و با فراهم بودن زمینه، نفوذ را توسعه دهد و تا قلب یک کشور پیش رود مانند آنچه که در اوایل دهه 80 میلادی در لبنان رخ داد و اسرائیلی ­ها تا قلب لبنان، بیروت پیش رفتند.

* در حال حاضر جمله گزینه نظامی روی میز است شنیده نمی ­شود،: دشمنان به این باور رسیده ­اند که بحث عملیات نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران موضوعیت ندارد.

* در نفوذ نظامی با شناسایی عوامل مخرب، نسبت به خنثی سازی و عدم اجرای عملیات اقدام خواهد شد؛ از طرفی دیگر فرد نفوذی با برانگیختن و جلب اعتماد هیچگاه براحتی مدرکی را جهت رسوایی در دست قرار نمی ­دهد. به طور مثال در اوایل انقلاب فردی با کسب اعتماد مردم وارد دولت موقت شده بود که رئیس آن مهندس بازرگان و مورد اعتماد شورای انقلاب قرار گرفته بود و از جانب امام راحل موظف به تشکیل دولتی متشکل از اشخاص به دور از وابستگی ­های حزبی و تشکیلاتی بود.

* دشمنان در قلب و دل آیت الله منتظری قائم مقام رهبری نفوذ کردند و امام راحل برای جلوگیری از خطراتی که در کمین نظام و انقلاب بود در آخرین روزهای عمر خود شخصیتی را که امید امت و امام راحل محسوب می ­شد را عزل کرد.

* اسناد وزارت اطلاعات نشان می­ دهد که پس از دهه 70 منافقین، حزب توده، سلطنت­ طلبان و...تصمیم بر عدم مبارزه سیاسی جدی داشتند، هدفشان اصل مبارزه از طریق نفوذ عناصر داخل نظام و به دست خود افراد داخلی بوده است.

* نفوذ فرهنگی را تاثیرگذاری بر ذهن و دل انقلابیونی دانست که تا دیروز جهاد فی سبیل الله می ­کردند و تا آستانه شهادت در جلو و پشت جبهه رفته ­­اند.

* امروز به جای ترور شخصیت­‌ها، سخنانی را با نسبت دادن به این اشخاص به گوش مردم می­ رسانند تا دید مردم نسبت به انقلاب تغییر کند. با بررسی هویت مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حسب مدارک آشکار و با مراجعه به سایت شخصی این فرد نامه ­های این فرد به سران فتنه نمایان می ­شود. در این نامه­ ها از سران فتنه تقدیر شده است، کسی که امام(ره) را قاتل، دیکتاتور و جلاد می­ نامد می­ تواند مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شود؟

*علت حضور این فرد تاثیری گذاری بر ذهن رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است. حرف های متفاوت و در تضاد با حرف­ های گذشته آیت الله هاشمی محصول اثرگذاری ایشان است.

* آمریکایی­ ها برای تبادل جیسون رضائیان مبلغ یک میلیارد و 700 دلار پول ­های بلوکه شده ایران را پس دادند، جیسون رضائیان دو سال پیش به عنوان خبرنگار وارد ایران شده بود که با تلاش­‌ها، واسطه تراشی و ارتباطات به ریاست جمهوری راه می­‌یابد و با نزدیکان رئیس جمهوری ارتباط برقرار می ­کند. واکنش مقام مسئول نسبت به دستگیری جیسون رضائیان این بود که شما با این کارها آبروی کشور را می ­برید.

* نظام از ورود به دور مذاکرات پیشیمان نیست؛ چرا که مذاکرات از قبل از دولت شروع شده بود و بنا است با تعیین خطوط قرمز مقام معظم رهبری این مذاکرات در جهت رفع تحریم­ ها پیش رود.

* برجام 2 و 3 به معنای خلع کلیه دارایی­ های واقعی دفاعی است. جنگ زمانی آغاز می ­شود که دشمن از بی دفاعی ما مطمئن شود.

27216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =