سلام امینی نماینده منتخب مردم حوزه شمالی ایلام دقایقی پاسخگوی سوال خبرنگار خبرآنلاین ایلام شد

سلام امینی امروز در خاشیه جشنواره مطبوعات با اشاره به اینکه روزهای گذشته در تهران حضور داشته و در فراکسیون امید هم حضور یافته است به خبرآنلاین ایلام گفت: برای من ریاست عارف یا لاریجانی مهم نیست و به عنوان یک نماینده مستقل تنها منافع ایلام برایم اهمیت دارد و هرکدام از این دو نفر یا طیف سیاسیشان قول بیشتری برای مردم و توسعه ایلام دهند قطعا از آنان حمایت می کنم.
وی در پاسخ به اینکه با دیگر نمایندگان منتخب ایلام تعامل دارد یا نه افزود: خوشبختانه من با جناب کاظم زاده و میرزائی دارای تعامل خوبی هستم و به نوعی تفکرات نمایندگان ایلام به هم نزدیک است.
او در پاسخ به قولی که برای احداث پمپاژ بیجنوند به مردم ان منطقه داده است هم با شوخی گفت: من هنوز وارد مجلس نشده ام که این سوال را از من می پرسید ولی من به تمامی قولهایی که داده ام عمل می کنم.
در حاشیه این دیدار چند نفر از نیروهای حراست ایلام که کار تامین امنیت مراسم این جشنواره را انجام می داند خواستار تعیین تکلیف وضعیت شغلی خود شدند یکی از آنها گفت: ما 60 نفر نیروی قراردادی هستیم که ده سال است در اینجا مشغول خدمتیم و از شما می خواهیم که نسبت به تغییر این وضعیت اقدام نمائید که سلام امینی با همان روحیه طنزی که دارد در جواب آنها گفت: می خواهید به سمت پایین یا بالا وضعیتتان را تغییر دهم که با خنده این نیروها مواجه شد . در پایان سلام امینی پیگیری وضعیت آنها را به موقعی که در مجلس استقرار می یابد موکول کرد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =