اولویت برای تامین اعتبار پروژه های اقتصاد مقاومتی در توزیع اعتبارات سال 95

استاندار مازندران گفت: 2 درصد از سایر اعتبارات هزینه یی دستگاه های اجرایی استان به اصلاح فرایندها و استقرار نظام مدیریت عملکرد اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مازندران، ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان های منطقه 1 کشور كه با حضور محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور برگزار شد، با اشاره به نامگذاري سال 95 به عنوان " اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل " از سوي مقام معظم رهبري، اعلام كرد: تاكنون 9 جلسه ستاد راهبری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان تشكيل شده است.
استاندار مازندران، گفت: مدیران شهرستانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی توجيه شده اند و برخي دوره های آموزشی لازم در اين راستا برگزار شده است.
مقام عالي دولت در استان، حرکت به سوی نظام مدیریتی خلاق و نوآور به منظور اتخاذ تصميمات سریع و قاطع را برآيند فعاليت ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي دانست و افزود: در اين راستا، ساختار و تشکیلات اجرایی و نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصادی نيز به تصویب رسيده است.
وي با بيان اين كه در توزیع اعتبارات سال 95 براي تامین اعتبار پروژه های اقتصاد مقاومتی اولويت قائل شده ايم، ياد آور شد: 2 درصد از سایر اعتبارات هزینه یی دستگاه های اجرایی استان به اصلاح فرایندها و استقرار نظام مدیریت عملکرد اختصاص يافته است.
استاندار با بيان اين كه 10 درصد از اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای مازندران به صورت وجوه اداره شده برای حمایت از سرمایه گذاری و رونق تولید بخش غیر دولتی اختصاص داده شده است، تصريح كرد: توسعه صادرات از برنامه هاي محوري استان است و در اين راستا شاهد حضور هیئت های مختلف روسی برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری بوده ايم و صادرات نخستین محموله محصولات لبنی مازندران به روسيه در هفته گذشته، نشانگر عزم استان براي حضور جدي در بازار هاي هدف است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =