وزیر نیرو هدف از سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد را افتتاح پروژه آب‌رسانی به اراضی امامزاده جعفر و بررسی طرح‌هایی است که وزارت نیرو در این استان در دست اجرا دارد.

وزیر نیرو اعلام کرد: مهمترین برنامه وزارت نیرو در سال اقتصاد مقاومتی مدیریت مصرف است.
به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد ،حمید چیت چیان صبح امروز در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و در حاشیه بازدید از سد تنگ سرخ گفت: تا الان هیچگونه تصمیمی برای افزایش قیمت آب و برق در دولت اتخاذ نشده است .
چیت چیان در ارتباط با روند فعالیت پروژه تنگ سرخ گفت:مادامیکه مسأله معارضین محلی سد تنگ سرخ و تملک اراضی حل نشود نباید عملیات اجرایی در این مناطق انجام شود ضمن اینکه ما حاضر نیستیم برای یک پروژه عمرانی مردم از دولت ناراحت شوند و آسیب ببینند.
وزیر نیرو هدف از سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد را افتتاح پروژه آب‌رسانی به اراضی امامزاده جعفر و بررسی طرح‌هایی است که وزارت نیرو در این استان در دست اجرا دارد.
وی افزود: امسال در بسیاری از نقاط کشور شاهد بارندگی‌های خوبی بودیم اما برخی مناطق نیز در وضعیت خشکسالی قرار دارند و وزارت نیرو برای همهشهرهای کشور تدابیر ویژه ای در دستور کار خود خواهد داشت.
وزیر نیرو ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد از منابع آبی خوبی برخوردار بوده و از این لحاظ جزء غنی‌ترین استان‌های کشور است، اما به سبب توپوگرافی و شرایط خاصی که دارد باید برای تأمین آب آن فکر جدی شود..
چیت‌چیان اظهار کرد: در زمینه سد تنگ سرخ تدابیری اندیشیده شده تا اجرای این پروژه با سرعت بیشتری انجام شود
وی بیان کرد: تأمین آب شرب تنها به ساخت سد منحصر نیست و احداث ایستگاه پمپاژ از رودخانه‌ها و بندهای کوچک و احداث حفر چاه‌ها نیز در دستور کار است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =