تاکید بر بررسی وظایف شهرداری ها درباره مناسب سازی معابر عمومی

رییس دبیرخانه شورای هماهنگی و مناسب‌سازی سازمان بهزیستی بر لزوم بررسی وظایف شهرداری‌ها درباره مناسب‌سازی معابر عمومی و ارائه پایان کار به ساختمان‌ها تاکید کرد.



به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم کاظمی مومن‌سرایی در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان ، گفت: برای مناسب‌سازی ساختمان‌های سنتی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد ولی از ارائه پایان‌کار به برخی ساختمان‌های جدید که ضوابط مناسب‌سازی انتقاد داریم.

به گفته وی ناآگاهی برخی پیمانکاران از موضوع مناسب‌سازی نیز مشکلاتی ایجاد کرده است و این در حالی است که رسانه ها، ارکان اصلی فرهنگ‌سازی و آشنا کردن اقشار مختلف با موضوع مناسب‌سازی هستند.پ

مومن‌سرایی افزود: اگر مناسب‌سازی را جدی نگیریم در سال‌های آتی با شرایط خوبی مواجه نخواهیم شد. از این‌رو، برگزاری همایش آموزشی برای همه شهرداران و کارشناسان با مباحث مناسب‌سازی، همچنین تشکیل بانک اطلاعاتی می‌تواند گام اول برای پیشبرد اهداف دبیرخانه باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که مناسب‌سازی دستگاه‌ها و اماکن عمومی را به صورت مستمر پیگیری می‌کند و دیدگاه مثبت و مطلوبی به این موضوع دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =