تفاهم‌نامه‌ ساخت و تکمیل 1000 واحد مسکن محرومین در استان کرمانشاه توسط رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ورییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امضا شد.


این تفاهمنامه صبح امروز در استانداری کرمانشاه به امضای تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) رسید.
این واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مناطق محروم و کم‌تر برخوردار استان کرمانشاه ساخته می شود و به خانواده‌های نیازمند واگذار خواهد شد.
هم‌اینک ساخت چهار هزار و 402 واحد مسکن محرومین در سراسر کشور با اعتباری بالغ بر 238 میلیارد ریال، از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در دست اجراست که تاکنون بیش از یک هزار و 450 واحد آن به بهره‌برداری رسیده یا آماده‌ی افتتاح است.
 ساخت مسکن محرومین از جمله برنامه‌های بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی است که با جدیت از سوی این بنیاد در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور دنبال می‌شود.
محمد مخبر صبح امروز پیش از اجرای این تفاهم نامه در سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان بیش از 550 هکتار از اراضی کشاورزی متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام در روستای الک کامیاران را به عنوان هبه‌ی رهبر معظم انقلاب  به بیش از 300 کشاورز محروم اهدا کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =