در پی حادثه غرق شدگی؛ 6 شهروند کرجی در یک روز جان خود را از دست دادند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از فوت شش شهروند کرجی در پی حادثه غرق شدگی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سهراب شهبانی با اعلام این خبر در تشریح جزئیات این حوادث گفت: در ابتدای روز یک خودروی L90 با 2 سرنشین مرد و زن در دریاچه سد امیرکبیر سقوط کرده و متاسفانه فوت شدند.

این مسئول همچنین از سقوط یک کودک خردسال در رودخانه کرج خبرداد و افزود: در پی این حادثه پدر خانواده برای نجات فرزند خود به درون رودخانه پریده که متاسفانه به علت شدت جریان آب رودخانه پدر و فرزند زنده نماندند. جسد پدر توسط تیمهای امداد و نجات به بیرون از رودخانه انتقال پیدا کرد این درحالی است که جسد کودک خردسال همچنان مفقود می باشد؛ تیم های امدادی همچنان در حال جستجو هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در ادامه به اعلام حادثه غرق شدن سه جوان از سوی شهروندان در بعد از ظهر همان روز اشاره و بیان کرد: این حادثه در تالابی در فردیس، شهرک وحدت، انتهای بلوار پاسگاه اتفاق افتاده بود که نیروهای امدادی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

شهبانی اضافه کرد: در این ماموریت یک نفر از سه جوان مذکور توسط نیروهای آتش نشان نجات یافت و متاسفانه دو نفر دیگر فوت شدند و جسد آنها به بیرون از تالاب منتقل یافت.

لازم به ذکر است جستجوهای تیم های نجات و امداد سازمان آتش نشانی کرج برای یافتن نفر سوم غرق شده همچنان ادامه دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =