ایرنا نوشت: بر اساس کتاب خاطرات یکی از ماموران سابق سرویس مخفی، بانوی اول پیشین آمریکا فردی 'دمدمی مزاج، غیر قابل کنترل و پرخاشگر' بوده است.

تارنمای 'پیج سیکس' در گزارش دوشنبه خود نوشت که گری بیرن (Gary Byrne) که در محوطه روبروی دفتر (Oval Office) بیل کلینتون خدمت می کرد می نویسد که بانوی اول وقت آمریکا ناگهان از کوره در می رفت و مدعی است که تمام کارکنان کاخ سفید قربانی پرخاشگری های او بودند.
وی در مقدمه کتاب خود نوشته است: 'خاطرات من از دهه 1990 آزرده ام می کند.'
این کتاب با عنوان 'بحران شخصیت: یکی از ماموران سرویس مخفی کاخ سفید خاطرات دست اول خود از هیلاری و بیل کلینتون را فاش می سازد' در 28 ژوئن یعنی درست یک ماه پیش از همایش سراسری دمکراتها منتشر خواهد شد. این کتاب هم اینک در رتبه اول پیش فروش تارنمای آمازون قرار دارد.
بیرن در مورد فحاشی های هیلاری به بیل، ماموران سرویس مخفی و کارکنان کاخ سفید می نویسد که این زوج یکبار پیش از سخنرانی رئیس جمهوری با یکدیگر درگیر شدند و در سال 1995 نیز یکی از گلدان های کاخ در جریان دعوای آنان شکست و پای یکی از چشمان بیل کلینتون کبود شد.
ستاد کلینتون ادعاهای این کتاب را رد کرده و هدف از انتشار آن در گرما گرم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را سودجویی دانسته است.
سال گذشته نیز روزنامه نگاری پژوهشگر به نام رونالد کسلر (Ronald Kessler) کتابی از بدرفتاری هیلاری کلینتون با محافظان خود منتشر کرد. در بخشی از این کتاب نوشته شده است که کلینتون یکبار در پاسخ به 'صبح بخیر خانم!' یکی از ماموران گفت : 'هرّی!'
به گزارش ایرنا، در آخرین روزهای رقابت های درون حزبی دمکراتها برای تعیین نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری 18 آبان، هیلاری کلینتون با فاصله زیادی از برنی سندرز پیش است و برخی از رسانه ها او را نامزد نهایی معرفی می کنند.

31050

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =