روزنامه ایران به نقل از اکبر ترکان نوشت: رهبر معظم انقلاب با تبیین 5 شاخص انقلابیگری، در واقع خواستند هر یک از ما به ارزیابی خود نشسته و ببینیم که آیا رفتارها و رویکردهای ما مطابق این چارچوب‌های اعلام شده هست و انقلابی تعریف می‌شود یا خیر، نه اینکه نسبت به دیگران مطالبی را بیان کنیم.

 اکبر ترکان با اشاره به شاخص «تقوای دینی و سیاسی» افزود: کدام یک از تخریب‌ها و رفتارهای مخالفان آقای روحانی مطابق تقواست؟ آیا معنای تقوای سیاسی این است که مردم را نسبت به دولت دلسرد کنیم یا به جای اینکه به داوری عملکردهای خود بنشینیم، مدام درباره دیگران قضاوت‌های نادرست کنیم. این فعال سیاسی اعتدالی با اشاره به شدت تخریب‌ها علیه دولت ورئیس جمهوری، تصریح کرد: اینها عصبانی هستند و باید به آنها گفت عصبانی باش، اما بدانید که با  عصبانیت‌های خود کاری از پیش نمی‌برید.
ترکان اضافه کرد: حالا اگر از مردم کوچه و بازار بپرسید، همه از اینکه تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران رفع شده و این ساختار ظالمانه فرو ریخته است، خوشحال هستند، آیا کسانی که با تعامل سازنده با جهان مخالف هستند، خواهان بازگشت آن شرایط هستند؟ آیا دوباره می‌خواهند با سیاست‌های پوپولیستی خود کشور را اداره کنند؟
عضو مؤسس حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: اینها در برابر آقای روحانی هر کاری که توانستند کردند و دیگر کاری نیست که آنان به آن دست نزده باشند. کدام رئیس جمهوری است که در صدا و سیما به آن اهانت شده باشد؟ پس اینها از همه ابزارهای خود برای تخریب آقای روحانی و عصبانی کردن ایشان استفاده کرده‌اند. اما نتوانستند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    صدا و سیما که فقط گزارش کار دولت رو تحویل مردم میده
  • بی نام IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    اقا هنوز سکه هاتان را فراموش نکردیم شما دیگه چرا
  • گگه IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    1 0
    آقای ترکان : حرکات شما درسال 88 تقوای دینی سیاسی وانقلاب گری بوده است ؟
  • ایرانی A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    اقای ترکان زیاد تند نرو دولت روحانی هم هرکاری از دستش براید در مورد پوشاندن نقاط ضعفش ومنتسب کردن ان به دولت قبل کوتاهی نمیکند
  • جاوید IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    جالبه هر کس خودشو بری از گناه میدونه .آقای ترکان شماها و دولت یازدهم شب و روز در حال تخریب دولت قبل هستید این کجاش اعتدال و جزو اون 5 شاخص انقلابی گریست؟؟؟؟؟؟؟آیا تقوای سیاسی اینست که مردم را نسبت به دولت قبل بدبین کنید؟؟؟؟؟؟
  • محمد حسن IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    1 0
    سلام بنده از کسانی بودم که به آقای روحانی رأی دادم اما اکنون وضعیت معیشت بنده کارمند قراردادی از زمان دولت قبلی بسیار بدتر است خانواده بنده زیر شدیدترین فشارها زندگی را سر می کنند و هیچگونه گشایشی نشده است رده های بالا هی روز به روز فربه تر می شوند و افراد ضعیفی چون ما هر روز ضعیفتر آیا شما آقا ترکان انتظار دارید بنده با ماهی یک میلیون تومان زندگی راحتی داشته باشم؟ نه اظافه کاری نه رفاهی نه هیچ چیز دیگری تبدیل وضعیتم که ممنوع است پس بهتر است همان به اصطلاح پوپولیست ها بیاییند شاید کمی به فکر افراد ضعیف هم باشند ارتباط با دنیا خوب هست ما هم دوست داریم اما به چه قیمتی به قیمت گشنه ماندن و ارتباط با دنیا؟