رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید: «جای بسی خوشحالی است که رابطه پارلمان و بخش خصوصی تا این اندازه متحول شده و مجلس جدید، رویکردی کاملا متفاوت در پیش گرفته است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن جلال پور در یادداشتی در تلگرام خود نوشت: «ازسفر که برگشتم، تا امروز نتوانستم مطلبی براي كانال و اینستاگرام بنويسم.
معمولا بعد از بازگشت از سفر،حجم کارهای روزانه ام فشرده می شود به گونه ای که فرصت فکر کردن و نگارش مطالب را را هم از من می گیرد.
در این مدت،آن قدر پیام های محبت آمیز از دوستان خوبم و برخی اعضای کانال داشتم که احساس کردم به روز کردن نوشته های کانال،تعطیل بردار نیست.
يكشنبه را با صبحانه در شوراي رؤساي اتاق‌ها شروع كردم و هنوزجلسه تمام نشده بود که راهي مجلس شدم. اولين نطق درصحن مجلس دهم را براي قرائت گزارش اقتصادي رئيس اتاق گذاشته بودند كه احتمالا صحبت های آن روز را خوانده یا شنیده اید.
از مجلس كه بر مي گشتم، يكي از اعضاي هيأت رئيسه ادوار پیشین اتاق تماس گرفت و با اظهار لطف گفت: آخرين باري كه به یاد دارم گزارشي توسط رئيس اتاق ایران درصحن مجلس قرائت شد، صحبت سخنران به پایان نرسید و با اعتراض نمايندگان وقت، رئيس وقت اتاق ایران، سخنرانی اش را نا تمام گذاشت و مجلس را ترک کرد.هرچند این روایت نیاز به بررسی بیشتر دارد ولی اگر روایت آن بزرگوار درست باشد، واقعا جاي بسي خوشحالي است كه رابطه پارلمان و بخش خصوصی تا این اندازه متحول شده و مجلس جدید، رویکردی کاملا متفاوت در پیش گرفته است.»
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =