واکنش خوانندگان ایران و گیلان به مناسبت درگذشت حبیب محبیان

خبری در دنیای رسانه ها منتشرشد: حبیب خواننده پاپ در رامسر درگذشت و هنرمندان احساسات خود را درباره درگذشت این هنرمند ایرانی ابراز کردند. هنرمندان گیلانی هم در این مورد ابراز احساسات کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ما نیز ضمن تسلیت به جامعه هنری و خانواده ایشان بخشی از ابراز احساسات نخبگان و هنرمندان ایران و گیلان را منتشرمی کنیم. - حجت بقایی

ازمیان هنرمندان امیرتاجیک خواننده پرآوازه کشورمان با آهنگ درسوگ حبیب به مناسبت درگذشت حبیب محبیان احساسات خودرا در قالب این آهنگ ابراز کردند .
تاجیک درباره درگذشت حبیب گفت : معلوم نیست نوبت بعدی سفر بنام چه کسی از ما باشد، گرچه رفتن از این مسافرخانه زمین انکارناپذیر است ! حبیب مرد تنهای شب. خیلی‌ها مثل من با صداش بزرگ‌شدن. خواننده دوست‌داشتنی و خاطره‌ساز با آهنگ‌های بی‌نظیر و خاص از میان ما رفت اما صدا همیشه ماندنیست.
استاد حسین قوامی آبکنار خواننده خوش صدای گیلانی در گفتگو باخبرنگار خبرآنلاین خیلی کوتاه گفت : درگذشت غریبانه مردتنهای شب را خدمت دوستان هنرمند و خانواده ایشان تسلیت می گویم .
احسان خواجه امیری ، در پستی به مناسببت درگذشت حبیب نوشت : هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ثبت است بر جریده عالم دوام ما خیلی غم انگیز بود رفتن حبیب عزیز از بین ما تسلیت به همه هنرمندان و خانواده عزیزشون .
رضایزدانی به مناسبت درگذشت حبیب متنی به این شرح منتشر کرد : حبیب درگذشت باورش خیلی سخته ، تنها صداست که می ماند روحش شاد . . .
احمد نایبی خواننده و هنرمند سرشناس آذری در گفتگوی اختصاصی باخبرآنلاین در مورد حبیب گفت : حبیب یکی ازسرمایه های فرهنگ کشور بود که در سال 1378 دوباره به وطن بازگشت و در کشور خود غریب و بی صدا به دنیای ابدی خود رفت، البته بعد از فوت ایشان رسانه های کشور به یادش افتادند و تسلیت گفتند .روحش شاد و یادش گرامی .
رضا صادقی در متنی درگذشت حبیب را تسلیت گفت : قدرآیینه بدانیم که هست نه درآن لحظه که افتاد وشکست تسلیت به جامعه هنری ، مرد تنهای شب رفت و یادگارهایش خواهد ماند .
محمد عذرخواه خواننده مردمی گیلان گفت : درگذشت ایشان را به همکاران و خانواده محترمشان تسلیت می گویم .
سعید شهروز ، مرد تنهای شب درگذشت. روحت شاد.
علیرضا عصار در واکنش به درگذشت حبیب خیلی کوتاه نوشت : روحتون شاد .
بهزادرضازاده خواننده گیلانی که آهنگ شمال او در ذهنهای عموم مردم ماندگاراست دراین مورد به خبرنگار خبرآنلاین گفت : حبیب مردی است که سالهای سال خاطره ساز لحظه های عاشقانه ما بود . مرد تنهای شب باآمدن به دنیای موزیک باگیتارزدن خاصش و آن صدای خاصش متمایز از دیگرخوانندگان شد . نوستالوژیک ترین هنرمند دهه های مختلف زندگی من حبیب بود .
مرد بود و تاآخرین لحظه زندگیش تلاش کرد تا صداشو به گوش مردم ازنزدیکترین فاصله برسونه.
قلبا آرزوی همکاری و یاشرکت در کنسرت ایشان را داشتم . بزرگ مردتنهای شب با آن صدای خاصش قلب ایران و ایرانی را لرزاند. ممنونم از مردم ایران زمین هموطنانم و شمالیهای عزیز که قدر دانی خودشان را نشان دادند .کاش در حضور ایشان بیشتر به اثار و هنرشان پرداخته می شد .
در ادامه این گفتگو آقای رضازاده یکی ازآثار مرحوم حبیب را بازخوانی کردند : من مرد تنهای شبم ، صد قصه مانده برلبم ...
و اشک امانش نداد .
نوید یحیایی خواننده جوان گیلانی به خبرآنلاین گفت : حبیب الگوی هنری بسیار از خوانندگان بوده و خواهد بود روحش شاد . حیف شد که بیشتر نخواندند .
محسن یگانه در اینستاپست خود نوشت: با صدای گیتارش خاطرات زیادی داشتم .
علی پارسا، خواننده جوان وآینده دار گیلانی که صدایش در تیتراژ برخی سریالهای تلویزیون و برنامه های تلویزیونی شبکه باران خاطرات بسیاری برای گیلانیان خلق کرده است ، در گفتگو باخبرنگار خبرآنلاین گفت : برای ازدست دادند هنرمندی پیشکسوت ، تاثیرگذار ، فروتن و مظلوم ، که کلی از فارسی زبانها باآثارش ارتباط عمیق برقرار می کردند . دوستش داشتند ، ترانه هایش را حفظ وباهاشئن خاطره سازی می کردند.متاسفم ، والبته خیلی بیشتر متسفم برای عده ای از همکاران ومسئولینی که نخواستند و نگذاشتند ایشان در وطن خودش برای مردم کشور خودش بخواند. . . . . . . خداوند به خانواده مرحوم حبیب محبیان عزیز صبرعطاکند ، انشاالله.
مانی رهنما، با نهایت تاثر و تالم از درگذشت خواننده ارزشمند و قدیمی، حبیب، اشک‌هایم را با شنیدن آثارش پاک می‌کنم و به خانواده‌اش و شما عزیزان که خاطره‌های بسیار دارید از خودش و صداش تسلیت می‌گویم. حیف و صد حیف.
مهدی یراحی در واکنش به درگذشت حبیب محبیان : سرداده در سکوتی، آوای بینوایی. یکی از بدترین روزها قطعاً امروزه، که عجیب تداعی‌کننده روز پرواز غریبانه فریدون فروغی و فرهاده برام... تسلیت به جامعه هنر و خانواده محترم محبیان به خصوص محمد عزیز. روحش شاد. صدای دهل میاد.
محسن چاوشی خیلی کوتاه نوشت : برای این گُلِ قرمز نماز مُرده بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =