کمیته کنترل و نظارت شرکت تعاونی روستایی زنان با حضور رئیس اداره حسابرسی استان ، سایر اعضای کمیته کنترل و نظارت استان، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت در محل دفتر شرکت با هدف تعیین و تکلیف وضعیت شرکت برگزار گردید .

به گزارش خبر آنلاین البرز، در این جلسه ابتدا صابونی در خصوص نقش زنان روستایی در فعالیت بخش کشاورزی و شناخت عوامل موثر بر میزان مشارکت زنان و نیز موانع مشارکت زنان در بخش کشاورزی به نکاتی مهم اشاره نمودند.
وی همچنین هدف از تشکیل شرکت تعاونی روستایی زنان را شناسایی استعدادها و توانایی ها و مهارتهای زنان و نیز به کارگیری از دانش و تجربه آنان در زمنیه کشاورزی دانست .
صابونی همچنین هدف از برگزاری این جلسایت را شناسایی نقاط قوت و ضعف دانست و ضمن بررسی و قرائت اهم موارد جلسه ،در خصوص وضعیت جاری و مسائل و مشکلات شرکت به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه مقرر گردید که درخصوص خرید دستگاه بسته بندی و خشک کن حبوبات با توجه به فعالیت شرکت در این مورد پی گیری گردد .
همچنین با توجه به شناسایی یک باب فروشگاه قدیمی شهر و روستا در منطقه فردیس که موقیعت تجاری مناسبی دارد مقرر گردید از طریق اداره شهرستان کرج راهکارهای لازم با فرمانداری شهرستان فردیس و مدیریت صنعت و معدن و تجارت استان البرز پیگیری تا در صورت امکان این فروشگاه برای عرضه محصولات شرکت پرنیان کشت در اختیار این شرکت قرارداده شود.
در خاتمه مقرر گردید که جلسات هیات مدیره شرکت به طور متوالی برای تعیین خط مشی آینده و ایجاد منافع درآمدی تشکیل و گزارش آن به اداره تعاون روستایی شهرستان کرج ارسال گردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =