سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه نخست باید سپاهان را آسیایی کرد، گفت: بازیکنان خارجی ما در ۳ الی ۴ روز آینده به تیم اضافه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به‌نقل از روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، عبدالله ویسی درباره آغاز تمرینات سپاهان اظهار داشت: همه چیز خوب است. امروز بچه‌ها در رختکن برای احمدی و پاپی دست زدند. دلیل تشویق آن‌ها این بود که آن‌ها به حضور در سپاهان افتخار کرده و که جانانه و مردانه با ما کار می‌کنند، حتی با اینکه امسال بودجه باشگاه نسبت به سال گذشته نصف شده است.

وی درباره شجاع خلیل‌زاده و حضور وی در تمرین سپاهان بیان کرد: 20 روز از سربازی شجاع باقی مانده، اما ما به وی نیاز داریم و او در تمرین حضور یافت. در مجموع با همه بازیکنان همسویی داریم و علاوه بر اینکه با آن‌ها رفیق هستیم با آن‌ها کار می‌کنیم.

سرمربی سپاهان درباره شرایط بازیکنان خارجی تازه وارد این تیم گفت: دروازه‌بانی برزیلی به تیم اضافه می‌شود. همچنین بازیکن تیمور شرقی به همراه موسی کولیبالی سایر بازیکنان خارجی ما هستند که ویزایشان مهیا نشده و در سه، چهار روز آینده به جمع ما اضافه می‌شوند.

وی درباره برنامه‌های خود در سپاهان تصریح کرد: سپاهان تیم بزرگی است و اگر ما در استقلال خوزستان در ازای کسب مقام دهمی 200 میلیون پاداش می‌گرفتیم در تیمی مثل سپاهان که یک قدرت بزرگ در آسیا و ایران است، اگر با کسب مقام ششم یا هفتم ما را اعدام می‌کنند.

ویسی با بیان اینکه تلاش ما خشنود کردن هواداران است، خاطرنشان کرد: در درجه نخست باید در نیم فصل اول در جمع 3، 4 تیم برتر جدول قرار بگیریم تا بتوانیم در ادامه لیگ به اهداف خود برسیم. هدف ما در درجه نخست کسب سهمیه آسیا و در درجه دوم عنوان قهرمانی لیگ است.

وی درباره شرایط احسان حاج صفی اظهار داشت: در اردوی تیم ملی هم با وی صحبت کردم. شک نکنید که احسان سپاهانی است و در یکی، 2 ماه آینده تکلیف او مشخص می‌شود.

سرمربی سپاهان افزود: سپاهان باید همیشه بالای جدول باشد، به هر حال مردم اصفهان همیشه شعار می‌دهند که سپاهان حالا حالاها قهرمان است و باید این حمایت را حفظ کنیم. حدود 90 درصد خواسته‌های من در جذب بازیکن انجام شده و هدف راهی کردن تیم جوان و جویای نامی در مسابقات است. البته بازیکنانی که هم با ما نیستند دلیلی بر ضعف آنان نیست.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =