ثبت نام در دوره های شبانه یا غیرانتفاعی برای آزمون کارشناسی ارشد سبب محرومیت سالهای بعد از آزمون نمی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته ارشناسی ارشد است اگر من در دوره شبانه ثبت نام کنم و نروم سال بعد محروم می شوم؟"


در این باره حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:داوطلبی که در نوبت دوم یعنی دوره شبانه یا موسسات غیر انتفاعی و پردیس‌های خودگردان پذیرش شود اما ثبت‌نام نکند،می‌تواند در آزمون سراسری سال آینده نیز شرکت کند و از شرکت در آزمون محروم نمی‌شود.
او با بیان اینکه اگر داوطلبی در یکی از دوره‌های شبانه،موسسات غیر انتفاعی و پردیس‌های خودگردان ثبت‌نام کند می تواند سال بعد هم در آزمون شرکت کند ادامه داد: اگر دانشجویی قصد انصراف از تحصیل در این دانشگاهها را داشته باشد،می تواند پس از تسویه حساب مجددا در آزمون سال بعد شرکت کند.
توکلی تاکید کرد: اما اگر داوطلبی در آزمون‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد نوبت اول(دوره های روزانه) پذیرش شود اما برای ثبت‌نام اقدام نکند،از شرکت در آزمون سال آینده محروم می‌شود.

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    با سلام و‌خسته نباشبد من در تکمیل ظرفیت ارشد ۹۵ دانشگاه تبریز شبانه یه رشته ای قبول شدم یعنی اگه واسه ثبت نام نرم مشکلی برام پیش نمیاد میتونم تو کنکور ارشد سال آینده دوباره شرکت کنم، انتخواب رشته اولیه هم شرکت نکردم فقط تکمیل ظرفیت زدم ممنون میشم سریع تر جواب بدین