اطلاع رسانی قدرتمند در ساختار پلیس، یاری دهنده سازمان در رسیدن به اهدافش است

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در جمع روسا و فرماندهان انتظامی این استان، وجود مرکز اطلاع رسانی قدرتمند در ساختار پلیس را مهم ترین عامل در رسیدن سازمان به اهداف خود برشمرد .

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ «محمد کريم بيات » در جلسه کميسيون اطلاع رساني و افکار عمومي که با حضور فرماندهان و مسئولان انتظامي در ستاد فرماندهي انتظامي اين استان برگزار شد، ضمن قدرداني از فعاليت هاي معاونت اجتماعي به ويژه مرکز اطلاع رساني به سبب همسو و موازي بودن با رسالت رسانه ها در جهت اهداف سازماني و پيگيري و آگاه سازي عموم به صورت روزانه گفت: شکل گيري و جهت دهي مثبت افکار عمومي به سمت فعاليت هاي سازمان، نتايج سودمندي را به همراه خواهد داشت که نتايج آن فرهنگ سازي، آگاه سازي و اطلاع رساني جامعه است.

وي در ادامه انعکاس به موقع و صحيح اخبار و رويداد هاي انتظامي و ترافيکي را بسيار مهم برشمرد و گفت: اطلاع رساني مي تواند نقش مثبتي در تغيير نگرش مردم نسبت به پليس ايجاد کند و سبب جلب مشارکت مردمي شده و به رضايت از عملکرد نيروي انتظامي منجر خواهد شد.

سرهنگ بيات، فقدان آگاهي و اطلاع رساني را عامل بسياري از جرم ها دانست و گفت: بسياري از جرم ها به علت نا آگاهي مردم صورت مي گيرد که در اين ميان کارشناسان مرکز اطلاع رساني و افکار عمومي معاونت اجتماعي استان با تعامل با رسانه ها و با توجيه افکار عمومي نقش بسيار ارزنده اي در کاهش جرايم در جامعه ايفا خواهند کرد.

جانشين فرمانده انتظامي استان در پايان به همکاري يگان هاي انتظامي استان با مرکز اطلاع رساني معاونت اجتماعي در رسالت مهمي که بر عهده اين مرکز نهاده شده است و آن همان تنوير افکار عمومي، اطلاع رساني اقدامات و تلاش هاي پليس استان و هدايت مسير صحيح رسانه ها در بازتاب عملکرد پليس، تاکيد کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =