حمایت قاطع سازمان گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از عکاسان استان

باقری با اشاره به اینکه مکان‌های گردشگری و تفریحی این استان زبانزد گردشگران و مسافران است گفت: تلاش همه هنرمندان معرفی جاذبه‌های این استان بوده که این امر موجب رشد روزافزون ورود گردشگران به کهگیلویه و بویراحمد شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر حمایت از هنرمندان و عکاسان این استان، نسخه‌برداری آثار خریداری شده توسط این اداره کل از هنرمندان و عکاسان را برای سایر دستگاه‌ها ممنوع اعلام کرد.
به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویرحمد، و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری با بیان اینکه عکاسان استان باید حمایت شوند اظهار داشت: هر اثری که از عکاسان استان توسط اداره کل میراث فرهنگی خریداری و ثبت شود فقط توسط این اداره کل قابل استفاده بوده و نسخه‌برداری از این آثار برای جاهای دیگر ممنوع است.
وی هدف از این اقدام را حمایت از هنرمندان عکاس استان عنوان و بیان کرد: هنرمندان عکاس هم‌استانی تاکنون برای معرفی شیوه زندگی عشایری در کهگیلویه و بویراحمد که یکی از شیوه‌های جذاب زندگی است کمک فراوانی کرده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف ما این است که تنوع آب و هوایی، رودها، جنگل‌های متراکم، چشمه‌سارها و آبشارهای روان این استان و غیره را که کلکسیونی از جاذبه‌های طبیعی در قالب عکس است را به سایر نقاط کشور معرفی کنیم.
باقری با اشاره به اینکه مکان‌های گردشگری و تفریحی این استان زبانزد گردشگران و مسافران است گفت: تلاش همه هنرمندان معرفی جاذبه‌های این استان بوده که این امر موجب رشد روزافزون ورود گردشگران به کهگیلویه و بویراحمد شده است.
وی ابراز کرد: کهگیلویه و بویراحمد حدود 3 هزار جاذبه گردشگری، 670 جاذبه طبیعی و دو هزار و 330 جاذبه تاریخی دارد و جزء استان‌های هدف گردشگری در کشور محسوب می‌شود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =