مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 21 واحد تولیدی استان با بحران مواجه است، گفت: اختلاف سازمان خصوصی‌سازی با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ماشین‌سازی تبریز را در وضعیت بحرانی قرار داده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس، میراحد حسینی در خصوص آمار تعداد واحدهای بحران‌زده و مشکلات ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: در کل استان مجموعاً 21 واحد داریم اما به‌ مرور از این تعداد کاسته می‌شود، به‌نوعی اگر مشکل ماشین‌سازی و ماشین‌آلات صنعتی که عمده‌ترین واحدهای بحران‌زده هستند، رفع شود مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی، خاطرنشان کرد: البته اخیراً از شرکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اعتبار گرفته شد و تا حدودی حقوق کارگران و معوقات ماشین سازی تبریز پرداخت شد اما این مسئله موقت است.

حسینی خاطرنشان کرد: علت اینکه امروز ماشین‌سازی به این وضعیت افتاده اختلاف سازمان خصوصی‌سازی با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است که خصوصی‌سازی تأکید بر واگذاری و سازمان گسترش نیز بر عدم واگذاری این واحد اصرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، بیان کرد: با توجه به این مسئله اخیراً آقای استاندار همراه با نمایندگان استان در راستای عدم واگذاری نامه‌ای نوشته‌اند، که در این صورت به‌صورت بیمار کار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: البته می‌خواهند اگر واگذار کنند باید به کسی که اهلیت دارد واگذار شود، متأسفانه اکثراً به فردی واگذار می‌‌شود که بعد از تحویل کارگران را اخراج می‌کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =