تصاویر| چهار گوشه دنیا | از آبشاری زیبا تا جنگل نقره‌ای در کوه‌های راکی

در گزارش تصویری زیر تصاویری از نقاط مختلف جهان را می بینید.

شعبده بازی یکی از سرگرمی های جذاب در گوشه و کنار دنیاست. این تصویر شعبده بازی با آتش در هند را نشان می دهد.

 

در بسیاری از نقاط دنیا آیین های سنتی عروسی به شکلهای متفاوت برگزار می شود. این تصویر بخشی از مراسم سنتی در "مسوک" واقع در کشور سوریه را نشان می دهد.

 

آبشار زیبای شیفن در نزدیکی شهر پینگژی کشور تایوان و در مسیر رودخانه کیلونگ قرار داشته و از نقاط جذاب طبیعت گردی در این کشور به حساب می آید. این آبشار دارای ارتفاع 20 متر و عرض 40 متر است.

فلامینگو پرنده‌ای است با پاهای دراز و منقاری منحنی و گردنی بلند خمیده، آبچر با بدنی بسیار کشیده و پر و بالی به رنگ های سفید و صورتی است. این تصاویر مهاجرات هزاران فلامینگو به آکسارای، ترکیه را نشان می دهد.

در نقاط مختلف جهان،آتشفشان های فعال یا غیر فعال زیادی وجود دارد. این تصویر فعال شدن کوه آتش فشانی «اتنا» در سیسیل ایتالیا را نشان می دهد که دود زیادی از آن ساطع می شود.

یکی از کارهای کودکان کار در هند شیرجه زدن به رود گنگ در مقابل معبد کالیگات کلکته و جمع کردن سکه هایی است که زائران هندو در این رودخانه می اندازند. این کودکان هنگام شنا سکه ها را در دهان خود نگه می دارند.

برج ساعت کاخ وست‌مینستر که در ضلع شمال شرقی ساختمان پارلمان بریتانیا قرار دارد، به نام برج بیگ بن یا ساعت بیگ بن، شهرت جهانی دارد. در واقع، بیگ بن، نام زنگ بزرگ سیزده تنی است که در داخل برج قرار دارد و سر هر ساعت هم به صدا در می‌آید. در این تصویر انعکاس تصویر برج الیزابت لندن و عبور دوچرخه‌سوار در گودال آب را می بینید.

 

کوه‌های راکی رشته کوهی است در قاره آمریکای شمالی. این رشته کوه به عنوان یک طیف عمده و وسیع در شمال غرب آمریکا قرار دارد با کشش و گستردگی بیش از ۳ هزار مایل (۴۸۰۰ کیلومتر) که از بخش شمالی بریتیش کلمبیا در غرب کانادا آغاز و به نیومکزیکو در جنوب غربی ایالات متحده گستردگی دارد. "جنگل نقره ای" در نزدیکی کوههای راکی "اسپن"-کلرادو،آمریکا- قرار دارد.

"پل واترلو" از پل های تاریخی و قدمت دار اروپا در قلب شهر لندن است. این تصویر اتوبوس گردشگری حمل کننده مسافران توریستی را بر روی پل واترلو در لندن-پایتخت انگلیس- نشان می دهد.

قبرس دارای تابستان‌های گرم و خشک و زمستان های معتدل است. حدود 12 درصد زمین‌های آن زیر کشت بوده و در آن مرکبات، سیب زمینی، گندم، زیتون و جو به عمل می‌آید. پرورش گوسفند، بز و خوک نیز رایج است. آب های فیروزه ای قبرس شفاف و آبی اش بی انتهاست.

اسپینوزاروس، دایناسور گوشتخوار بزرگی بود که روی پشتش یک سری خار داشت. این دایناسور بزرگ در دوره کرتاسه پسین، حدود ۹۸ تا ۹۵میلیون سال قبل،در آفریقای امروزی می زیست. این تصویر ماکت اسپینوزاروس در پارک دایناسورها در هانوفر آلمان را نشان می دهد.


منبع: توریسم آنلاین
61282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =