دومین جلسه کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت با حضور مدیران ارشد استان از جمله مدیرکل دفتر فنی استانداری ، مدیرکل استاندارد البرز و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزارشد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز، دومین جلسه کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت با حضور مدیران ارشد استان از جمله مدیرکل دفتر فنی استانداری ، مدیرکل استاندارد البرز و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزارشد.
فتانه شکرالهی مدیر کل استاندارد استان البرز در این کارگروه گفت: با مذاکره های صورت گرفته با شهرداری های استان البرز سیستم اتوماسیون تاییدیه آسانسور راه اندازی شده است که این امر موجب حذف کاغذ از سیستم اداری می باشد. همچنین ایشان اذعان داشتند که بازرسی ادواری از آسانسورها لازم می باشد و این مهم با همکاری سایر دستگاه های اجرایی تحقق می یابد. همچنین دکتر فانی، مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز نیز ضمن تاکید بر رعایت استانداردها و لزوم توسعه آن در تمام امور مرتبط با استاندارد کالا و خدمات، تصریح کرد: به دلیل استفاده عموم شهروندان از آسانسورها، لزوم همکاری و پیگیری دستگاه های اجرایی مرتبط در جهت استاندارد سازی، بازرسی های ادواری و ... لازم می باشد.
دکتر فانی در بخش دیگری از سخنان خود عدم اطلاع از قانون و مقررات استاندارد را موجب عدم توسعه ی استانداردهای ملی در بهبود وضعیت و کیفیت آسانسور استان دانست.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون که استانداردها در تمامی شئونات زندگی وارد شده و تاثیری مطلوب در زندگی مردم برجای گذاشته است، وظیفه تمام دستگاه های عضو کارگروه است که بیش از پیش ، با بکارگیری توانی مضاعف در زمینه استقرار استانداردها برای توسعه ای پایدار و نظام مند، همکاری و همراهی نموده و با ارتقای فرهنگ استاندارد در رفع چالش های موجود همکاری لازم را داشته باشند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =