۰ نفر
۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
افزایش ترافیک 6 برابری در آزاد راه

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به افزایش ورود مسافران به این استان ، ترافیک در آزاد راه ساوه - همدان به بیش از 6 برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان همدان روز پنجشنبه طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: طبق آمار ارائه شده از سوی نهادهای مسئول، تردد در آزاد راه همدان - ساوه از روزانه پنج هزار دستگاه خودرو به 30 هزار دستگاه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تردد در مسیرهای اصلی و فرعی نیز 100 درصد افزایش داشته و از 230 هزار دستگاه خودرو به 450 هزار دستگاه در روز رسیده است.

سرهنگ عزیزی افزود: در آخرین روز از ماه مبارک رمضان بیش از 80 هزار دستگاه خودرو از سه محور جاده تهران، کرمانشاه و ملایر وارد استان شدند که 63 هزار دستگاه از این تعداد از همدان خارج شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآور شد: همچنین در روز عید سعید فطر 83 هزار دستگاه خودرو وارد این استان شدند که حدود 20 هزار دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج نشدند.

وی گفت: با توجه به استقبال گردشگران برای بازدید از غار تفریحی - توریستی علیصدر این محور با ترافیک سنگین مواجه شود.

عزیزی تصریح کرد: به منظور کاهش سوانح فوتی و جرحی مکانهای پرترافیک و سانحه خیز توسط عوامل پلیس راه کنترل می شود با این وجود توصیه می شود رانندگان فرهنگ ترافیکی را رعایت کنند.

وی افزود: 15 دستگاه خودرو از نهادهای دولتی این استان به ناوگان پلیس راه افزوده شده و سرنشینان این خودروها که از عوامل پلیس راه هستند بصورت نامحسوس تخلفات را رصد و متخلفان را جریمه می کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =