ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری کارمند بانکی که پس از اختلاس ۳۲ میلیاردی قصد فرار از کشور را داشت، خبر داد.

سردار حسین رحیمی در این‌باره گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یکی از کارکنان یک بانک دولتی با سوء استفاده از موقعیت شغلی، اقدام به اختلاس میلیاردی کرده است، تیمی از ماموران پلیس آگاهی تشکیل پرونده و هماهنگی با مقام قضائی دستگیری این فرد را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کاراگاهان با انجام بررسی‌های میدانی محسوس و نامحسوس دریافتند که این فرد از سال ۱۳۸۲ به عنوان متصدی امور بانکی مشغول به کار بوده و در این مدت با سوء استفاده از موقعیت شغلی‌اش طی چندین مرحله مبلغ ۳۲ میلیارد ریال را به حساب‌های مختلف خود منتقل و بخش زیادی از آن را به دلار تبدیل کرده است.

رحیمی با بیان اینکه متهم پس از اطلاع از ورود پلیس به این پرونده از زاهدان متواری شده بود، تأکید کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و پیگیری‌های به عمل آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را در مشهد شناسایی کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، او گفت: کار آگاهان پلیس در عملیاتی مشترک با پلیس خراسان رضوی موفق شدند متهم را به همراه مقادیر زیادی دلار حین فرار به خارج از کشور، در مشهد دستگیر کنند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار دادسرا قرار گرفت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    2 1
    ملت ایران تحمل یک خاوری دیگر را ندارد. این افراد باید سریع و دقیق رصد و دستگیر شوند.
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    2 0
    شعبات بانك هر روز عصر تمام حسابها را كنترل مي كنند پس چگونه يك كارمند به تنهايي و بدون پشتيباني مي تواند يك چنين ارقامي اختلاس كند؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    39 0
    حتما داشته میرفته کانادا،کانادا بهشت مفسدین مالی در سراسر دنیاست
  • علی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    43 1
    دقت کردین اختلاسا میلیونی نیس؟ماشالله میلیاردی میدزدن
  • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    1 0
    و جالبتر آنکه همه اختلاس ها در بانک و توسط کارمندان و روسای ان صورت میگیرد
  • سعید RO ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    2 0
    دقت کردین اختلاسای میلیاری شده تخم مرغ دزدی؟ و دقت کردین که این تخم مرغ دزدا چقدر راحت دستگیر میشن ولی شترمرغ دزدا نه؟
  • بی نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    2 0
    یک یاچند قسط وام عقب می افته بانگها با وام گیرنده وضامن تماس میگیرند گاهی هم آبرو ریزی اما طی چند سال متوجه کم وکسر موجودیشان نشده اند این به این دلیل است که به همه شک دارند غیر از خودشان والبته بانکهای دولتی بی خیالتر از این حرفهاهم هستند از انها سرقت بشه اختلاس بشه چونکه دولتی هستند شخصا متضرر نمیشوند چنانکه با ارباب رجوع هم برخورد خوبی ندارند طرف مجبوراست وجوه دولتی را در بانک دولتی بپردازد دو ساعت هم درنوبت ماند اشکالی ندارد امیدوارم روزی هیچ بانک دولتی نداشته باشیم.