اقتصادنیوز تازه ترین تازه‌ترین گزارش بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را منتشر کرد.

بر اساس تازه‌ترین گزارش بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارتباط با سنجش رضایت مشتریان از ارائه خدمات پس از فروش، شرکت ایرتویا توانست بالاتر از شرکت‌هایی همچون اطلس‌خودرو، نماینده رسمی کیاموتورز کره در ایران و پرشیا‌خودرو، نمایندگی رسمی ب.ام.و، مقام نخست را به دست آورد.

 با تحقیقات و بررسی‌هایی که این شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودروهای سواری در سه ماهه چهارم سال 1394 صورت گرفته است، شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران با کسب بالاترین امتیاز در میان سایر شرکت‌های عرضه کننده خودرو شامل واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو، عنوان برترین شرکت در رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد.

پیش از این ایرتویا در دوره‌های متعددی موفق به کسب چندین عنوان برتری شده است و این شرکت در نظر دارد با پیگیری‌های مستمر و ارتقای مستمر سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان، همواره جایگاه نخست خود را در بین تمامی عرضه‌کنندگان حفظ کند.


شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره‌ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد و این شرکت تحقیقات خود را از جهت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقاء کیفیت در دوره های مشخصی انجام می‌دهد. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    5 0
    سايپا و ایران خودرو دو شرکت معروف جهان در زمینه استاندارد و ایمنی خودرو چه رتبه هايي رو آوردن
  • بی نام A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    8 0
    البته به شرطی که نمایندگی های محترم، واقعا نمایندگی اصلی خودرو سازان خارجی باشن، چون هروقت که شرکت مادر فراخوانی برای رفع نقص محصولاتش میده،شرکت هایی که تو ایران ادعای نمایندگی بودن دارن، فراخوان رو انجام نمیدن