۰ نفر
۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

کنسرت گروه موسیقی «همنوازان فاخته» به سرپرستی و آهنگسازی خشایار پارسا و خوانندگی مهدی امامی 23 تیرماه ساعت 21درسالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کنسرت به آهنگسازی و سرپرستی خشایار پارسا و خوانندگی مهدی امامی با نگاهی نو به موسیقی عصر تیموری مکتب منتظمیه ، ۲۳ تیرماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود ،که طی این برنامه قطعاتی بر اساس موسیقی قرون ۷ و ۸ قمری برخواسته از تفکرات عبدالقادر مراغه ای و صفی الدین ارموی، آهنگسازی شده است و برای مخاطبین اجرا خواهد شد.

وی درخصوص قطعه "پیشرو" ازساخته های خودش عنوان داشت:این قطعه نیز براساس مکتب منتظمیه ساخته شده و تنظیمات قطعات کلا"بر اساس همین مکتب ولی به روزرسانی تنظیم شده است .

هدایت کلاری (سه تار و بم تار)، هامون بهرامی مقدم (سنتور)، حسین گازر (تنبک)، آرمان حیدریان (کمانچه)، علیرضا رسولی (کمانچه آلتو)، نیما داغمه چی (تار ) و خشایار پارسا (سنتورو بم ) با خوانندگی مهدی امامی در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت.

شایان ذکر است که «همنوازان فاخته» نوروز امسال نیز در کشور مالزی به اجرای کنسرت پرداختند. همچنین خرداد ماه کنسرتی را نیز در تنکابن اجرا نموده که مورد استقبال قرارگرفته است.

علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند از طریق سایت ایران کنسرت و گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام نمایند.

58247

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =