ایسنا نوشت: شورای عالی آموزش و پرورش با ارسال نمابری پیشنهاد طرح شده توسط سردار سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی مبنی بر «ایجاد زنگ پلیس در مدارس» را رد کرد.

در این نمابر آمده است: «عطف به مطلب مندرج در آن رسانه در اول تیرماه امسال با عنوان «زنگ پلیس در مدارس نواخته شود» عین جوابیه شورای عالی آموزش و پرورش به اطلاع می‌رساند:

با عنایت به مصوبه جلسه 854 شورای عالی آموزش و پرورش به تاریخ 90/10/27 مبنی بر ساماندهی نواختن زنگ سراسری مدارس در مناسبت‌های ملی، به جز سه زنگ مندرج در مصوبه مذکور «زنگ استکبار ستیزی»، «زنگ انقلاب اسلامی» و «زنگ بازگشایی مدارس»، هیچ زنگ دیگری توسط سایر دستگاه‌ها به صورت همزمان در مدارس سراسر کشور نواخته نخواهد شد».

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    6 0
    ببينيم براي يه بارم شده كسي مي تونه طرحي كه از اون نهادها مياد ردش كنه و مثلا بگه ما نظرمون با شما متفاوته و اون رو منطقي نمي دونيم، و مثل اموزش ندان فلان چيز و غيره نشه كه خيلي ها مخالفش بودند اما به ثمر نشست.
  • یک معلم RO ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 5
    البته زنگ زلزله و خودکفایی هسته ای را فراموش کردند . به نظر من در این شرایط جنگ نرم زنگ پلیس اگه نواخته بشه از همه این زنگها بهتر و کاربردی تر هست . امیدواریم که مسولان آموزش و پرورش رضایت دهند . ناگفته نمونه که من 26 سال سابقه کار در مقطع متوسطه دارم و کاملا از اوضاع و شرایط دانش آموزان مطلع هستم .
    • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
      0 0
      من زیردست معلمان عزیزی چون شما بزرگ شدم. در تمام سالهای مدرسه هم من معلمها را دوست داشتم هم معلمها مرا. چون کاملا همسو با عقایدشان بودم و نه تنها که دردسر نمیشدم بلکه کاملا تبدیل به همان چیزی شدم که دوست داشتند بشوم. ولی بعد که وارد دانشگاه شدم متوجه شدم که در آن12سال چه بلایی بر سر قوه ی تفکرم آمده. و حالا من عقاید شخصی خودم را دارم که 180درجه با شما متفاوت است. همچنان دوستتان دارم ولی از دست این نظام آموزشی ناراحتم. و نمیگذارم بچه م اینطور بزرگ شود. بچه ام حق دارد که با همه عقاید آشنا شود و خودش تصمیم بگیرد که کدامیک درست است. شما به انتخاب های ما احترام نمیگذاشتید و از فکر کردن ما میترسیدید.
  • میم IN ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    3 0
    جالبه،اینقدر همه چیز رو برنامست که حتی واسه نواختن زنگ هم مصوبه داریم