مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه از تولید ورق رنگی صدفی (multi color) در خط ورق رنگی خبر داد و گفت: یکی از اهداف فولادمبارکه در سال جاری، تولید محصولات جدید و ایجاد تنوع در محصولات می باشد، بدین منظور جهت دستیابی به این هدف از ابتدای سال جاری، تولید این گونه محصولات در برنامه کاری واحد گالوانیزه و ورق رنگی قرار گرفت و تحقیقات لازم جهت شناسایی محصولات جدید موجود در بازار، نحوه تولید و تأمین رنگ مورد نیاز آن آغاز گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نادرحسين زاده  افزود: يکي از محصولات جديد، محصول ورق رنگي با رنگ multi color و يا صدفي مي باشد که در اين راستا پس از کسب اطلاعات لازم و با همکاري شرکت توکا رنگ، در تاريخ نهم تير ماه سال 1395، توليد آزمايشي اين محصول با موفقيت انجام شد.
مدير ناحيه نورد سرد يادآور شد: رنگهاي صدفي، رنگهايي هستند که از زواياي مختلف داراي فامهاي مختلف و در نتيجه انعکاس نور مختلف براساس زاويه ديد ميباشند. بر اساس همين خاصيت، زيبايي ويژهاي دارند و جهت دکوراسيون داخلي و نماي بيروني ساختمان ها استفاده مي شوند.

حسين زاده در ادامه با اشاره به قيمت اين محصول در بازار گفت: قيمت اين محصول نسبت به محصولات رنگي معمولي با توجه به ويژگي نوع رنگ بالاتر است و از اين محصول مي توان در نماهاي مختلف در هتلها و سالن هاي اجتماعات و ساختمانها به عنوان ساختار نماي جايگزين استفاده نمود و هزينه هاي ايجاد نما و دکوراتيو را در ساختمانها کاهش داد و علاوه بر ايجاد زيبايي بيشتر هزينه تمام شده ساختمان را کاهش داد.

حسين زاده در پايان ضمن تشکر از مديريت محصولات نهايي و پوششدار و همکاران گروه فني توليد، از تلاش کليه پرسنل واحد گالوانيزه و رنگي، آزمايشگاه ها، فروش، خريد مواد اوليه و انرژي،MPT، کنترل کيفي، شرکت توليدي توکا رنگ و تمامي واحدهاي همکار که در رسيدن اهداف اين ناحيه همکاري لازم را داشتند، تشکر و قدرداني نمود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =