سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خواست تا اطلاع ثانوی و تا زمان برقراری مجدد امنیت و آرامش، از هرگونه ثبت‌نام و اعزام گردشگر به مقاصد گردشگری این کشور اکیداً خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛‌ بدنبال حوادث و ناامنی‌های اخیر در ترکیه و حادث شدن شرایط فوق‌العاده (force Majeur) و بیانیه‌های نمایندگی‌های سیاسی و کنسولی کشورمان در مقصد، سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با انتشار بیانیه‌ای از دفاتر خدمات مسافرتی وگردشگری خواست تا اطلاع ثانوی و تا زمان برقراری مجدد امنیت و آرامش، از هرگونه ثبت‌نام و اعزام گردشگر به مقاصد گردشگری این کشور اکیداً خودداری کنند.

این سازمان ضمن رایزنی‌ با وزارت امور خارجه و سازمان هواپیمایی کشوری درحال برنامه‌ریزی برای بازگشت امن و تدریجی گردشگران ایرانی است که به دلیل ناآرامی‌های شب گذشته نتوانسته‌اند در زمان مقرر، ترکیه را ترک کنند.

بدیهی است دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مرتبط باید تمام تلاش ومساعی خود را در جهت تمهید شرایط اضطرار برای این قبیل گردشگران در خاک ترکیه مصروف داشته، همکاری و مساعدت لازم را با نمایندگی‌های ج.ا.ایران در این کشور برای حفظ سلامت و خروج تدریجی آنان بعمل آورند.

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    4 3
    امسال این برگزار کنندگان تورهای ترکیه دیوانه شدند. البته حق اشان بود. سالهای احمدی نژاد خیلی هپل هپو کردند. تو هر کوچه که می رفتی یک دفتر تور باز شده بود.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    2 14
    شکرخدا که حداقل باعث شد طی چند روز آینده دیگر کسی برای خوشگزارنی و مقاصد پلید به این کشور نرود