رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: حوزه هنری استان برای تبریز سال 2018 برنامه های متنوع فرهنگی و هنری تدارک دیده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسن میلانی افزود: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 میلادی، اتفاقی مهم برای این شهر است که باید در راستای اعتلای تبریز و جایگاه این کهن شهر، از آن بهره برداری شود.

وی به جایگاه حوزه هنری استان در تبریز 2018 اشاره کرد و افزود: حوزه هنری همپای سایر نهادهای فرهنگی نقش مهمی در این امر دارد و با توسعه آموزش های شهروندی، فرهنگسازی برخورد شایسته با گردشگران و راهنمایی مناسب مهمانان می تواند زمینه ساز توسعه دست آوردهای این انتخاب باشد.

میلانی اضافه نمود: بر همین اساس انتشار فراخوان برای فیلم نامه نویسی پویانمایی تبریز 2018 توسط حوزه هنری استان صورت گرفته است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: این فراخوان با هدف ایجاد ارتباط با هنرمندان فیلم نامه نویس پویا نمایی و استفاده از ظرفیت این هنردر راستای میزبانی شایسته تبریز در سال 2018، منتشر شده است.

میلانی همچنین خاطر نشان کرد: واحد موسیقی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی نیز مسئولیت تولید نواها و آواهای مربوط به تبریز 2018 را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس برای تبریز 2018 قرار است قطعات موسیقایی در ارتباط با این موضوع توسط واحد موسیقی حوزه هنری استان تولید شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =