مهر نوشت: رضا میرکریمی با اشاره به اینکه پرونده پزشکی عباس کیارستمی را با درایت پیگیری می کنند از هنرمندان خواست هر حرکتی در این باره را با خانه سینما هماهنگ کنند.

رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما در مراسم تشییع پیکر زنده یاد جمشید ارجمند که صبح امروز ۲۷ تیرماه در خانه سینما در حال برگزاری است درباره پیگیری پرونده پزشکی عباس کیارستمی بیان کرد: این چند روز پیگیر پرونده پزشکی عباس کیارستمی هستیم اما موضع خانه سینما نسبت به این جریان این است که این موضوع اورژانسی نیست و با تدبیر و درایت می توان آن را پیگیری کرد.

وی ادامه داد: نیاز به حاشیه سازی و ایجاد فضایی که جامعه سینمایی را روبه‌روی جامعه پزشکان قرار دهد، نیست. از همه سینماگران می خواهم که هر حرکت فردی و جمعی را با خانه سینما هماهنگ و سعی کنند از مسیری که بزرگان سینما طی کردند، به بهانه بزرگداشت نام این بزرگان خارج نشوند.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد جمشید ارجمند منتقد و نویسنده قدیمی سینمای ایران هم اکنون در خانه سینما در حال برگزاری است.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    3 8
    با سلام . جناب میرکریمی نباید این بی وجدانی را با گذشت زمان بی ارزش کنید . چه بسا که آنها هم همین را می خواهند. آنها حتی اعام هم نمی کنند که این مییض سرطان نبوده . لطفا زمان را از دست ندهید.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    6 3
    ما پزشکان اینگونه نیستیم که رودر روی هیچ صنف خاصی قرار بگیریم چون بیمار را فاقد از نوع نگاه و وابستگی به گروه و صنف و حتی دین و قوم و نزاد به عنوان یک واحد که نیاز به اطلاعات ما در حوزه تشخیص و درمان دارد نگاه می کنیم. این رفتار بعضی ها را هم فرار به جلو می دانیم و از آقایان می پرسیم که شما در زمان حیات هم صنفی های خود برای آنها چه کردید؟ بلند شدن دیوار بی اعتمادی میان پزشک و بیمار مسلما بیش از آنکه به پزشک صدمه بزند باعث به خطر افتادن جان افراد یا همان بیماران خواهد شد. باز هم اگر دوست دارید بر این آتش که به پا کرده اید بنزین بپاشید ما مانع نخواهیم شد اما مسئولیت عواقب رفتارهای خود را به عهده بگیرید.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    3 8
    موضوع اورژانسی نیست و با تدبیر و درایت می توان آن را پیگیری کرد. معنی این جمله یعنی ماست مالی کردن قضیه. از شما بعیده که اینقدر سریع کوتاه اومدید.