16.1 درصد تعهد اشتغالزایی در شهرستان پلدختر محقق شده است

فرماندار پلدختر گفت: درصدتعهد اشتغال شهرستان پلدختر در سال جاری یکهزار و 590 نفر است که تا کنون 16.1 درصد از این تعهد محقق شده است

به گزارش خبرنگارخبرانلاین در پلدختر ، نورالدین درمنان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پلدختر اظهار داشت: در چهار ماهه امسال در این شهرستان اشتغالزایی تعداد 256 نفر ایجاد شده است .
وی این رقم را رقم قانع کننده ای ندانست وافزود: شهرستان پلدختر به عنوان مکان گردشگری معرفی شده و اشتغال زایی بیشتری را می طلبد .
فرماندار پلدختر بیان کرد: 253 میلیارد و 63 میلیون و 400 هزار تومان در بخش سرمایه گذاری شهرستان پلدختر تعهد داشته است که تا کنون بیش از 10 میلیارد تومان معادل بیش از چهار درصد از این تعهد محقق شده است .
وی عنوان کرد: اشتغال و رفع بیکاری در راس امور دولت تدبیر و امید است و نگاه ویژه ای به موضوع اشتغال دارد و همراهی و همدلی مدیران دستگاه های اجرایی ، ن درمنان با بیان این که اقتصاد مقاومتی در اولویت دولت تدبیر و امید است گفت: شهرستان پلدختر برای اشتغال زایی و سرمایه گذاری ظرفیت های خوبی دارد و دولت از سرمایه گذاران حمایت می کند .
وی تصریح کرد: جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور استاندار و مدیران استانی در این شهرستان تشکیل شد مصوبات خوبی داشت و دولت توجه ویژه ای به این شهرستان داشت و مدیران موظفند وقت بیشتری بگذارند و مرتب در شهرستان حضور داشته باشند .
وی خاطر نشان کرد: اداره های شهرستان پلدختر از نظر تجهیزات و پرسنل اداری مشکل دارند اما با این وجود کار خود را انجام می دهند .
درمنان از عملکرد بانک سینا به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت : این بانک به تعهدات خود عمل نکرده و تسهیلات به افراد داده نشده و 14 طرح در اختیار این بانک قرار گرفته که هیچکدام از این طرح ها تحقق پیدا نکرده است و دستگاه های اجرایی از عملکرد بانک سینا انتقاد دارند .
فرماندار پلدختر گفت: مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان برای تحقق شعار همگام با دولت و مردم حرکت کنند و اقدام و عمل لازم را در این زمینه در دستور کار خود قرار دهند .
درمنان اظهار داشت: شهرستان پلدختر ظرفیت های زیادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد که این ظرفیت ها باید با حمایت دولت و مشارکت مردم شناسایی شده و مورد استفاده قرار دهند .
وی افزود: دولت تدبیر و امید اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت های برنامه های خود قرار داده ودر جهت حمایت از واحدهای تولیدی تلاش می کند .
نمایندگان مجلس و مردم می تواند موجب رونق و توسعه کشور شود .
فرماندار پلدختر بیان کرد: این شهرستان برای برطرف مشکلات واحدهای تولیدی با تمام امکانات وظرفیت های موجود در صحنه حضور جدی خواهد داشت .
وی اشتغال و معیشت مردم را محوری ترین کار دولت تدبیر و امید دانست و عنوان کرد: مدیری که نمی تواند کار انجام دهد صادقانه بگوید نمی توانم کار انجام دهم .
درمنان گفت: جلسه کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی خیلی مهم است و پروژه هایی که اجرایی نمی شوند توسط مدیران اطلاع رسانی شود .
وی تصریح کرد: برای ساماندهی دستفروشان سطح شهراز طریق صندوق کار آفرینی امید مقررشد به همین منظور بازارچه امید راه اندازی شود و برای ساماندهی کارواش ها تسهیلاتی در اختیار آنان قرار داده می شود

اسما اسماعیل پور /

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =