چمن‌گلی: سیامند رحمان برای کسب مدال پیشنهاد 400هزار دلاری‌اش را رد کرد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سیامند رحمان پهلوان ورزش کشور، برای کسب مدال پیشنهادی 400هزار دلاری دریافت کرده بود که با داشتن روحیه پهلوانی آنرا رد کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی در مراسم بدرقه سیامند رحمان به مسابقات پارالمپیک برزیل و تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان گفت:ورزش و بخصوص دوران قهرمانی زودگذر است و ورزشکاران با داشتن روحیه پهلوانی میتوانند نامی خوب از خود برجای بگذارند.
وی افزود: سیامند رحمان بعنوان یکی از قهرمانان شایسته ورزش کشور به شمار می‌رود و چندی قبل از سوی یکی از کشورهای همسایه پیشنهادی 400هزار دلاری برای کسب مدال با نام آن کشور دریافت کرده بود که با نشان دادن روحیه پهلوانی خود، آن پیشنهاد را قبول نکرد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: سیامند رحمان طبق وعده ای که داده است در مسابقات پارالمپیک 2016 ریو وزنه 305 را بالای سر خواهد برد و برای تثبیت رکوردش بعد از قطعی شدن مدال، وزنه 310 را هم مهار خواهد کرد.

چمن گلی با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران عرصه ورزش گفت: خبرنگاران پر تلاش با کار سختی که دارند وظیفه اطلاع رسانی درست به جامعه را دارند و این وظیفه خطیر را به بهترین نحو انجام می دهند.

در پایان این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن تجلیل از خبرنگاران عرصه ورزش استان با اهدای هدیه‌ای 50میلیون ریالی به سیامند رحمان برای وی آرزوی کسب مدال خوشرنگ و رکوردشکنی کرد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =