سه اقامتگاه سنتی کاشان در فهرست «تریب ادوایزر» قرار گرفت

به گزارش مهر، رئیس میراث فرهنگی کاشان گفت: سه اقامتگاه سنتی کاشان در فهرست «تریپ ادوایزر» که به معرفی برترین اقامتگاه‌های سنتی جهان می‌پردازد، قرار گرفت.

محسن جاوری  با اشاره به انتخاب سه هتل و خانه سنتی کاشان به عنوان برترین مراکز اقامتی ایران اظهار داشت: پایگاه معتبر و جهانی Trip adviser درارتباط با هتل‌ها و اقامتگاهای سنتی در جهان از مسافران نظرسنجی و بر اساس چندین ویژگی آنها را رتبه‌بندی می‌کند.

وی افزود: این پایگاه در میان سایت های مطرح گردشگری جهان بسیار شناخته شده است و گردشگران برای دریافت اطلاعات سفرهای خود به به توصیه های این سایت عمل می کنند.

رئیس میراث فرهنگی کاشان تاکید کرد: در رتبه‌بندی این سایت برای اقامتگاه‌های گردشگری ویژگی‌هایی همچون منحصر به فرد بودن، امکانات رفاهی و غیره مطرح بوده است و به طور مثال خانه عامری‌ها در این فهرست که ۲۵ اقامتگاه برتر خاورمیانه معرفی شدند در رتبه شانزدهم قرار دارد.

وی ابراز داشت: بر این اساس در سال ۲۰۱۶ سه هتل و اقامتگاه سنتی کاشان در فهرست برترین مراکز اقامتی ایران قرار گرفتند که در این میان به ترتیب خانه ایرانی رتبه نخست در میان این سه اقامتگاه، خانه عامری‌ها رتبه دوم، و خانه منوچهری رتبه سوم را دارد.

کاشان در نظرسنجی‌های جهانی از برترین مراکز گردشگری ایران

وی با اشاره به این که ۲۰۱۶ Travelers Choice awards بالاترین جایزه افتخاری پایگاه معتبر تریپ ادوایزر است، گفت: بدین ترتیب این سه هتل سنتی با ارائه خدمات گسترده و با کیفیت بالا به گردشگران به عنوان اولین توصیه تریپ ادوایزر در سفر به کاشان مطرح شدند.

جاوری تصریح کرد: به طور کلی در نظرسنجی‌های مختلف ایرانی و جهانی کاشان بارها به عنوان یکی از برترین مراکز گردشگری ایران مطرح شده است.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =