لیلا رجبی از بازی‌های المپیک حذف شد و پس از آن از دوومیدانی خداحافظی کرد.

مرتضی رضایی - خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به ریو؛ لیلا رجبی تنها نماینده پرتاب وزنه ایران در المپیک بود که با ثبت رکورد 16.34 از دور رقابت ها کنار رفت. رجبی نسبتا دور از انتظار ظاهر شد و حتی به رکورد خودش هم نزدیک نشد. او در مصاحبه با ما درباره مسابقات گفت : « نمي دانم اين اتفاق افتاد و نتوانستم به فينال مسابقات پرتاب وزنه المپيك صعود كنم. تلاشم را كردم اما دو شب بي خوابي و هيجان مسابقه باعث شد نتوانم به ركوردهاي خودم دست يابم. اگر به ركودهاي تمريني و حتي ركوردي نزديك به ركودم نزديك به بازي هاي آسيايي اينچئون مي رسيدم به راحتي صعود مي كردم. صلا به عدم صعود به فينال فكر نمي كردم و اميد زيادي به راهيابي به فينال داشتم اما همانطور كه گفتم بي خوابي اذيتم كرد. هر چه در توان داشتم رو كردم اما نتيجه نگرفتم. »

لیلا رجبی بعد از این بازی ها از دنیای دو و میدانی خداحافظی کرد!

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    1 7
    من به دقت بازی را دیدم هیچ شرکت کننده ای مسلح نبود. این خانم هم خیلی ماستکی پرتاب می کرد مادر بزرگ خدابیامرزم دمپایی رو تا ۳۰ متری پرتاب میکرد اونم درست به هدف.
  • شعبانزاد A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    3 3
    یعنی در کاروان ورزش ایران و از بین اون همه مدیر و مسئول و کارشناس یکی نبوده که به شرایط ایشون رسیدگی کنه. بعنی بقیه ورزشکاران کشورهای دیگر هم قبل از مسابقه هیجان و بی خوابی دارند؟ دایم توجیه و بهانه. حالا هم میشه ناکامی رو گردن کارشناس تلویزیون انداخت که چرا گفته باید جدی و متمرکزتر پرتاب کنند. با این اوضاع، مطمئن باشید تا المپیک 2060 هم به جایی نمی رسیم