همکاری اداره کل استاندارد لرستان و شهرداری جهت بررسی تجهیزات بازی

در نشست مدیرکل استاندارد استان با شهردار خرم آباد که در روز شنبه شانزدهم مرداد ماه و در دفتر شهردار انجام شد، یحیی عیدی بیرانوند خواستار استانداردسازی تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی و پارک های شد

به گزارش خبرانلاین لرستان ،مرضیه قنبریان در این نشست ضمن ارایه وضعیت تجهیزات تفریحی شهرستان خرم آباد گفت: با توجه به این که خانواده ها برای داشتن اوقاتی مفرح و پرهیجان، شهربازی ها و پارک های بازی را به عنوان یکی از مقاصد اصلی تفریح انتخاب می کنند و حضور گسترده مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در این مکان ها برای بازی و تفریح، ضرورت توجه به اصل استانداردسازی و ارتقای سطح کیفی در این مراکز تفریحی را دو چندان کرده است.
وی افزود: بی توجهی به موضوع استانداردسازی تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی و پارک های بازی، به عنوان یک تهدید می تواند موجب بروز حوادث ناگواری برای استفاده کنندگان به ویژه کودکان شود.
شهردار خرم آباد نیز توجه به الزامات استاندارد را ضروری دانست و بیان کرد: استانداردسازی وسایل بازی، یکی از برنامه هایی است که شهرداری خرم آیاد توجه ویژه ای به اجرای آن دارد.
در پایان مقرر شد در هنگام عقد قرارداد با بهره برداران، تاییدیه استاندارد، ملاک عمل قرار گیرد.
در این نشست معاون ارزیابی انطباق و کارشناس تجهیزات بازی اداره کل، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز و هم چنین نماینده استانداری حضور داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =