روزنامه اعتماد نوشت:عبور از روحانی اگرچه یادآور ایده عبور از خاتمی در پایان دهه ٧٠ است اما اینبار نه از درون حامیان رییس‌جمهور منتخب که از دل مخالفان او بیرون آمده است.

 

مخالفان روحاني مي‌كوشند تا پروژه عبور از وي را طرحي برآمده از ميان حاميان او معرفي كنند حال آنكه در جبهه اصلاحات هيچ اختلافي بر سر حمايت مجدد از روحاني نيست و بحثي اگر وجود دارد بر سر چگونگي اين حمايت و ما‌به‌ازاي آن است.

روز گذشته نيز هم محمدرضا عارف صراحتا اعلام كرد بنا بر عبور از روحاني ندارند و هم فاطمه هاشمي اطمينان داد كه قرار نيست پدرش از روحاني عبور كند.

محمد رضا عارف در قامت رييس شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان پيرامون عبور از روحاني در پاسخ به اين پرسش كه ارزيابي شما از شروط برخي اصلاح‌طلبان براي حمايت از روحاني در انتخابات آينده چيست، گفت: ‌بهتر است از هر كسي كه اين موارد را مطرح كرده بپرسيد، اما بنده به عنوان رييس فراكسيون اميد اين را مي‌گويم ما مسيري را كه ازسال ٩٢ شروع كرديم به جديت دنبال مي‌كنيم، در اين مسير نه تنها از روحاني بلكه از هيچ كدام از علاقه‌مندان به كشور و انقلاب عبور نخواهيم كرد.

فاطمه هاشمي‌رفسنجاني، عضو شوراي مركزي حزب اعتدال و توسعه هم درباره مطرح شدن احتمال عبور از روحاني از ناحيه اصلاح‌طلبان و آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني در انتخابات رياست‌جمهوري سال ٩٦ اظهار كرد: اين قيبل مسائل در فضاي مجازي گفته شده است، اما من به عنوان شخصي كه به پدرم نزديك هستم تا به حال چنين سخناني را از ايشان نشنيدم. ضمن اينكه هفته گذشته آيت‌الله هاشمي حمايت خودشان را از آقاي روحاني، رييس‌جمهوري اعلام كردند. پدرم از روحاني عبور نمي‎كند.

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =