تسنیم نوشت ، رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: امروز هوای استان کرمانشاه در وضعیت اضطرار قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین ثریا قربانی اظهار داشت: میزان گرد و غبار موجود در هوای استان در وضعیت کنونی در وضعیت هشدار قرار دارد اما روند کاهشی است و امید داریم تا بعد از ظهر وضعیت رو به بهبودی برود.

رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه عنوان کرد: میانگین میزان ریزگردهای موجود در جو استان در 10 ساعت گذشته 488 میکروگرم بر مترمکعب است و چون بالاتر از 150 میکروگرم است نشان‌‌دهنده غیراستاندارد بودن آن است.

قربانی میزان ریزگردهای موجود در هوا را در شرایط ماکسیمم و در ساعت 6 صبح امروز 632 میکروگرم بر مترمکعب عنوان کرد و گفت: این توده گرد و غبار روند رو به کاهش را می‌گذراند و وضعیت شهرهای مرزی نیز رو به بهبود است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون کیفیت هوای استان کرمانشاه با احتساب امروز 11 روز در وضعیت هشدار و غیراستاندارد بوده است، افزود: همچنین امسال هوای استان کرمانشاه دو روز در حالت اضطرار، دو روز در وضعیت بحران و 6 روز در وضعیت هشدار قرار داشته است.

قربانی با بیان اینکه در سال 94 نیز هوای استان کرمانشاه 36 روز خارج از استاندارد بود، اظهار کرد: با توجه به این شرایط شهروندان کرمانشاهی 33 روز در وضعیت هوایی هشدار دو روز بحران و دو روز هم در وضعیت اضطرار نفس کشیدند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =