فرمانده هوانیروز ارتش : دشمن توهم نیست بلکه واقعیت است

مهر نوشت ، فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به انهدام عوامل تکفیری در کرمانشاه، گفت: دشمن توهم نیست بلکه واقعیت است.

به گزارش خبرآنلاین ،امیر هوشنگ یاری امروز چهارشنبه در مراسم اختتامیه شصت و چهارمین دوره بصیرت خانواده‌های کارکنان نزاجا که در تالار پرواز هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی در ۲۶ مرداد اظهار داشت: اولین شهدای گرانقدر هوانیروز همچون شهیدان وژدانی و مهدوی ملک الهی در پاوه و در ۲۶ مرداد سال ۵۸ به شهادت رسیدند.

وی ضمن تاکید بر بصیرت افزایی به عنوان امر مورد سفارش فرمانده معظم کل قوا افزود: تاکید فرماندهی کل ارتش، فرماندهی نیروی زمینی، ارگان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات بر بصیرت افزایی در خانواده‌های نزاجا است و مسئولان باوجود مشغله‌های فراوان اما برای خانواده‌ها وقت می‌گذارند.

فرمانده هوانیروز ارتش از منظر علما و اندیشمندان خانواده را اولین و مهمترین و بابرکت‌ترین نهاد اجتماعی دانست و افزود: در خانواده زن نقش اساسی بر عهده دارد و باورهای دینی، ارزش‌های اخلاقی و معیارهای اجتماعی سه اصل مهمی است که در خانواده‌ شکل می‌گیرد.

امیر یاری سلامت جامعه را در گرو سلامت و تحکیم بنیان خانواده دانست و اظهار کرد: همسران نظامیان شرایط خاص و مسئولیت بیشتری نسبت به سایرین دارند و باید بیش از پیش برای کسب بصیرت تلاش نمایند.

وی بیان کرد: بنده در سال‌های ۹۱ و ۹۲ همه تلاش خود را در حوزه رزمایش و بالگرد و مسائلی اینچنین به کار گرفتم اما بعد تلاش برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به خانواده‌ها را مورد توجه قرار داده و جلسات بصیرت افزایی متعددی با مشارکت عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و ... تشکیل شد.

امیر یاری همچنین اهمیت خانواده را یادآور شد و افزود: دشمن اثرگذاری خانواده را می‌داند و متوجه است که اگر قلب و فکر خانواده‌ها را منحرف کند به نتیجه می‌رسد دشمنی که در جنگ سخت علیه ما توفیقی حاصل نکرد و وارد جنگ نرم شد.

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: در هوانیروز قطعه کوچک به ما نمی‌دادند همچنین برای دارو مشکل داشتیم اما آخرین ورژن موبایل و سیستم‌های ارتباطی در ایران پیدا می‌شود.

وی ضمن اشاره به تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) برای انهدام گروهک تروریستی روز گذشته در کرمانشاه گفت: دشمن توهم نیست بلکه واقعیت است در مذاکرات برجام برای همه جا افتاد که دقیقا قصد برخورد با ایران را دارند.

امیر یاری با بیان اینکه کار در هوانیروز حساس است، افزود: نیروهای ما نباید اغتشاش فکری داشته باشند زیرا همه کسانیکه در هوانیروز کار می‌کنند زنجیروار به هم وابسته‌اند و لذا آرامش در خانواده باید توسط همسران فراهم شود.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح ارتش و نیروی زمینی و هوانیروز همواره در تلاش‌اند حتی روز تعطیل بالگردهای هوانیروز پرواز عملیاتی و اورژانسی و اطفای حریق دارند.

فرمانده هوانیروز ارتش در پایان خواستار برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی در تمام پایگاه‌های نزاجا شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =