فرزان عاشورزاده پس از شکست در تکواندو المپیک گفت: شرمنده همه مردم ایران شدم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرزان عاشورزاده پس از باخت در المپیک گفت: امروز روز بدي بود، قبلا يكي دو بار باخته بودم و از باخت ها درس گرفته بودم اما امروز خيلي بد بودم. انتظار نداشتم كه اينجوري بازي كنم. شرمنده همه مردم ايران شدم. مسئوليت شكست با خودم است و هيچ كسي نقش ندارد. همه تلاش كرده بودند اما بد بودم و شرمنده مردم ايران شدم.سه بر هيچ جلو بودم اما در ادامه بازي را شل كردم و ثانيه هاي آخر باختم. فكر نمي كردم اين حريف من را ببرد اما مسابقه است و متاسفانه باختم.
همچنین «بیژن مقانلو» سرمربی تیم ملی ایران پس از شکست ناباورانه «فرزان عاشورزاده» که یکی از امیدهای اصلی کاروان ایران در المپیک ریودوژانیرو محسوب می شد گفت: المپبک همین است و یک ثانیه غفلت نتیجه را تغییر می دهد و هر ورزشکاری که از اشتباه حریف استفاده لازم را ببرد، به پیروزی خواهد رسید.
وی افزود: متاسفانه این غفلت امروز با فرزان همراه بود و باید تمرکز خودمان را به دیگر بازیکنان معطوف کنیم.
وی با اشاره به اینکه فردا (پنجشنبه) کیمیا علیزاده روی شیاپچانگ می رود، افزود: یک تیم هستیم و حالا فرزان عاشورزاده باید به دیگر تکواندوکاران المپیکی ایران کمک کند و در کنار آنان باشد.
سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: تا روز آخر و ثانیه های پایانی باید امیدوار بود تا امیدمان را برای کسب مدال حفط کنیم.
مقانلو با تاکد بر اینکه ورزش قهرمانی با افت و خیز همراه است، عنوان کرد: باید از این باخت ها درس گرفت.
فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن منهای 58 کیلوگرم ایران درحالیکه از حریف مراکشی خود سه امتیاز پیش بود در لحظات پایانی نتیجه را واگذار کرد تا شکست ناباورانه ای برای ورزش ایران، رقم بخورد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =