سردار مهدی ظفری: دفاع مقدس، یک افتخار ملی است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک میراث ملی مذهبی و یک افتخار ملی است و ما میراث این افتخار غیر قابل تکرار هستیم بنابراین باید ابعاد این حماسه به نسل جدید جامعه منتقل شود

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سردار مهدی ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که در نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: نگاه صنفی و انحصاری به دفاع مقدس نباید داشت چراکه فضای جبهه خالی از نگاه طیفی و حزبی بود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان باید در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس همکاری کنند تا با اجرای برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس بتوان این هفته را همگانی کرد.

سردار ظفری با اعلام اینکه حوادث هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تندیس زنده از فداکاری ملت ایران است گفت: بسیاری از ابعاد دفاع مقدس با وجود بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی ناشناخته مانده و با گذر زمان نمایان می شود.

وی تصریح کرد: یکی از شاهکارها و آثار مثبت دفاع مقدس نقش بازدارندگی آن است به گونه ای که ایران را به یک جزیره امن و ثبات تبدیل کرده و در هدایت آینده تاریخ موثر است.

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس همدان تاکید کرد: دفاع از حرم آل الله برای ما یک افتخار است و اگر مدافعان حرم نبودند هم اینک باید در داخل کشور به جنگ با دشمن می رفتیم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =