از نکاتی درباره ترانه علیدوستی و شهاب حسینی تا سالگرد یک کودتای ننگین/ پربازدیدترین‌های 28 مرداد

خاطرات تاریخی نخبه‌گان و رهبرانقلاب از کودتای 28مرداد 1332 باعث شد تا امروز هم به مناسبت سالروز این کودتای ننگین، اخبار تحت تاثیر این رویداد باشد. البته ماجراهای هنری و فرهنگی هم از پربازدیدترین مطالب به شمار می‌رفتند.

امروز، یکی از مهمترین اخبار، انتشار بیانات رهبر انقلاب در جمع دانش آموزان و دانشجویان به مناسبت فرارسیدن 28 مرداد و سالروز کودتای ننگین آمریکایی-انگلیسی در تهران بود. (اینجا)

سخنان یک تاریخ نگار درباره شباهت ظریف، وزیر امور خارجه و دکتر مصدق هم توانست نظرها را به خبر خسرو معتضد هم به مخالفان ظریف پیوست جلب کند. ولی جمله‌ای خواندنی از آیت الله علم‌الهدی در اینستاگرام پسر آهنگران هم برای خود در بین اخبار سیاسی رکوردشکن بود تا به همراه توضیحات فرمانده هوانیروز ارتش از انهدام گروهک تروریستی در کرمانشاه در پربازدیدترین های امروز جای بگیرد.

همزمان با واکنش ها نسبت به کودتای آمریکا در 63 سال پیش، هشدار نظامی آمریکا به روسیه هم خبرساز شد و شاید علت آن را باید در خبر بازتاب حضور جنگنده‌های روسیه در همدان در رسانه‌های خارجی جستجو کرد. اوضاع روسیه هم برای مخاطبان خبرآنلاین جالب بود چون آنها دنبال جواب این سئوال می گشتند که چرا پوتین رئیس دفتر قدرتمند خود را اخراج کرد؟

در کنار این اخبار سیاسی و نظامی، خبر خوبی از دنیای فناوری آمد که گوشی هوشمندتان تشخیص می‌دهد راننده خوبی هستید یا نه؟

در دنیای اقتصاد هم مردم به دنبال قیمت خودروهای شاسی‌بلند در بازار بودند تا آنهایی که عاشق اخبار دنیای خودرو هستند بفهمند در مقایسه دو خودرو بی ام و بنز لوکس کدام برتر است. مردم برای فهمیدن قیمت انواع خودرو وارداتی کمتر از 150 میلیون تومان هم مشتاق بودند تا پربازدیدترین های امروز بخش اقتصادی خبرآنلاین درباره خودرو باشد.

در دنیای فرهنگ و سینما هم مردم مشتاق بودند نکاتی درباره شهاب حسینی و علیدوستی سوپراستارهای این روزهای سینما و شبکه تلویزیونی خانگی بدانند. رامبد جوان با شلوار کردی هم حال مخاطبان را جاآورد تا در کنار خبر جنجالی دست‌کاری پوستر جنجالی یک فیلم پربازدیدترین اخبار امروز بخش فرهنگ و هنر، تماما سینمایی باشد.

اما ماجرای ناداوری علیه بهداد سلیمی در مسابقات وزنه برداری خروس وزن های المپیک هم به دنیای طنز کشید تا خبری درباره اتفاق عجیب در سردخانه افتاد و مرده زنده شده به خبرنگار حاضر در آنجا گفت: جوان نترس، برو برایم شلوار بیاور! مو بر تن مخاطبان سیخ کند.

هشدار درباره تبدیل عباس آباد و هفت تیر تهران به محله دروازه غار هم خبر پراهمیت دیگری از دید مخاطبان سرویس اجتماعی ما بود. البته این مخاطبان به خانم دکتری که در آستانه طلاق، برای پس گرفتن چک 7میلیاردی از شوهر پزشکش، او را ربود، هم نازنشست گفتند. اما درباره ماجرای عجیب مرگ کارگردان شهیر سینما هم کنجکاو بودند تا بدانند چهار خطای محرمانه در پرونـده کیارستمی چیست.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =