قاچاقچی زن که قصد فروش 2 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در همدان را داشت دستگیر شد

رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: زن قاچاقچی که از یکی از استانهای همجوار در حال انتقال 2 کیلوگرم مواد مخدر روانگردان شیشه با یک خودروی عمومی به همدان بود در مبادی ورودی این شهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ هادی قزوینه‌ای، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اعلام مطلب فوق افزود: در پی گزارش مردمی مبنی بر انتقال یک محموله مواد روانگردان شیشه از یکی از استان‌های همجوار در یک خودروی عمومی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با هماهنگی‌های قضایی به عمل آمده اقدام به کنترل محور مواصلاتی مربوطه و خودروهای عمومی کردند.

وی افزود: پلیس با تلاش‌های هدفمند و هوشمندانه موفق به کشف و ضبط 2 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه و دستگیری یک نفر قاچاقچی زن شد.

قزوینه‌ای تصریح کرد: متاسفانه قاچاقچیان و سوداگران مرگ برای جابه‌جایی موادمخدر با خودروهای عمومی از زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست استفاده می‌کنند و آنان را با وعده‌های کذب فریب داده تا نسبت به حمل موادمخدر با آنان همکاری کنند.

رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان ضمن توصیه به عموم مردم، از آنان خواست از دریافت بسته‌های امانی از افراد ناشناس برای جابه‌جایی خودداری کنند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =