۰ نفر
۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳
ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست حمید رضا شهبازی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تشکیل شد.

به گزارش خبرآنلاین ، در این جلسه شهبازی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد تکریم از ایثارگران است گفت: امنیت پایدار جمهوری اسلامی در دنیا، مدیون ایثار و شهامت شهدا می باشد.

وی در خصوص برخی تحرکات نافرجام گروههای تکفیری در غرب کشور اظهار داشت: از خود گذشتگی هموطنان ما در سوریه و موفقیت و صلابت آنها در دفاع از حرم، نشان از عظمت و شکوه این پایمردی دارد.

شهبازی بر ایجاد کانال دفاع مقدس در شبکه های مجازی تأکید داشت و افزود: با استفاده از جذابیت های شبکه های مجازی می توان اهداف دفاع مقدس و زوایای مختلف آن را برای جوانان و دانش آموزان تبیین نمایند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار اجرای مانور و بازخوانی برخی عملیاتهای جنگ تحمیلی را از جمله اقدامات اثر گذار دانست و افزود: این برنامه ها جاذبه های خوبی برای همه اقشار مختلف مردم دارد.

شهبازی با بیان اینکه دفاع مقدس به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد، گفت: همه افرادی که در این دوران زحمت کشیدند در همایش تجلیل از پیشکسوتان حضور خواهند داشت چرا که کشور امروز نیازمند این همدلی و اتحاد است.

وی در پایان خاطر نشان شد: ساخت المان و یادمان های شهدا اقدامی ماندگار است که فرمانداران شهرستانها با تشکیل کمیته ای زیر مجموعه ستاد دفاع مقدس موضوع را پیگیری نمایند.

علی مهدیخانی در ادامه جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار نمود: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی همزمان با هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

وی شعار امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس را «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» و «ما آماده‌ایم» اعلام کرد و گفت: شرایط منطقه‌ای و جهان اقتضا می‌کند تا در هر زمینه آماده مقابله با تهدیدات دشمن باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =