معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در ایام گرامیداشت هفته دولت بیش از 470 پروژه با سرمایه‌گذاری 690 میلیارد تومان در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

فارس نوشت؛ علی آذرنژاد در تشریح فعالیت های عمرانی دولت یازدهم در سه سال گذشته و افتتاح‌های هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت هفته اقتدار و صلابت ملت ایران است که با گذر از همه سختی‌ها و مشکلات امروز در عرصه داخلی و بین‌المللی در اوج شکوه و عظمت است.

وی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: عده‌ای از عوامل مزدور و دست‌نشانده نظام غرب و شرق در اوایل پیروزی انقلاب که چشم دیدن خادمانی همچون رجایی و باهنر را نداشتند کاری کردند تا به دولت مکتبی و ارزشی شهیدان رجایی و باهنر به هر شکلی ضربه وارد کنند که در نهایت این دو چهره ارزشمند نظام اسلامی را به شهادت رساندند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در ایام گرامیداشت هفته دولت بیش از 470 پروژه با سرمایه‌گذاری 690 میلیارد تومان در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

آذرنژاد تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا با تأکیدات مقام معظم رهبری بدون کم و کاست واقعیت‌ها به مردم اعلام شود تا مردم بیشتر در جریان این امور قرار گیرند.

وی یادآور شد: ما در یک سال گذشته تمام تلاشمان را در استان اردبیل انجام دادیم تا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و در گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم که در این باب پروژه‌های با پیشرفت بالا در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه در گرامیداشت هفته دولت 470 پروژه با سرمایه‌گذاری 690 میلیارد تومان در سطح استان اردبیل افتتاح می‌شود، یادآور شد: این پروژه‌ها عمدتاً در حوزه عمران و ابادانی روستاها و همچنین پروژه‌های شهری است که در قالب راه‌های مواصلاتی، آبرسانی، گازرسانی و ... با همکاری و مشارکت شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداران و فرمانداران آماده افتتاح شده است.

آذرنژاد عنوان کرد: این پروژه‌ها در گرامیداشت هفته دولت و با حضور مسؤولان کشوری و استانی تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد بود که پیش‌بینی می‌کنیم با بهره‌برداری از آن اهالی شهرهای مختلف استان اردبیل از مزایای آن استفاده کنند.وی ادامه داد: در سه سال گذشته از دولت تدبیر و امید در استان اردبیل 7 هزار و 300 پروژه در شهرها، روستاها و جامعه عشایری استان با سرمایه‌گذاری یک هزار و 941 میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: عین سال‌های 92 و 94 در مجموع با تلاش مسؤولان استانی، 2 هزار و 607 پروژه با سرمایه‌گذاری یک هزار و 753 میلیارد تومان افتتاح شده و در سال جاری نیز تاکنون 190 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافته تا در قالب شورای برنامه‌ریزی زمینه مبادله موافقتنامه فراهم آید.

آذرنژاد در مورد اجرای طرح توانمندسازی و ارتقای تولید و توسعه اشتغال پایدار به همت 9 دستگاه اجرایی در استان اعم از بسیج سازندگی، کمیته امداد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و .... بیان کرد: ایجاد اشتغال برای 5 هزار و 300 نفر در مناطق روستایی با تسهیلاتی 105 میلیارد تومانی در اولویت جدی قرار گرفته و امیدواریم با اشتغال روستاییان مشکلاتی همچون مهاجرت‌های بی‌رویه برطرف شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =