عدالت محور کردن اقتصاد از محورهای اقتصاد مقاومتی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی عدالت محور نمودن اقتصاد است در این زمینه هیچ کاری بهتر از تعاون نیست.

به گزارش خبرآنلاین کرمانشاه به نقل ازکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری رضا رحیمی در دومین جلسه توسعه تعاون استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت گفت: ارباب رجوع بارمعنایی بسیار بزرگی دارد و باید به کسانی که به ما مراجعه می کنند توجه کنیم و تلاش نمائیم که خدمتگزاران مردم باشیم.
وی ادامه داد: مردم اگر در کارهای صورت گرفته اخلاص و پاکی ببینند به سمت کار تعاونی گرایش پیدا می کنند.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به اهمیت کار تعاونی گفت: باید ریشه قرآنی باهم بودن و تعاون را درک کنیم و بدانیم هیچکاری بالاتر از کار تعاونی و خدماتی نیست. تعاون می تواند بخش بزرگی از عقب ماندگی های استان در اقتصاد، اشتغال و درآمد را حل کند.
وی لازمه موفقیت یک تعاونی را هم افزایی اعضای آن دانست و افزود: هرجا یک تعاونی موفق می بینید قطعا هم افزایی و مشارکت بالا یی در افراد وجود داشته است. باید با دلسوزی کار کرد و نقش هم افزایی و با هم بودن را افزایش داد و این نیاز به یک کار فرهنگی دارد.
رضا رحیمی رفع برخی از مشکلات اقتصادی کشور را در اهمیت دادن به تعاون دانست و افزود: باید طرح های تعاونی در اولویت قرابگیرد در این صورت خیلی از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.
معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش گفت: ظرفیتهایی زیادی در صنعت فرش، گلیم و صنایع دستی داریم که می توانیم با آن خلق ثروت و ایجاد اشتغال کنیم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =