مدیر پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پیشرفت ۹۰ درصدی بیمارستان سوختگی کرمانشاه و افتتاح این پروژه تا قبل از سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین ،علی کریمی امروز دوشنبه در بازدید اصحاب رسانه از پروژه بیمارستان سوختگی کرمانشاه، اظهار داشت: این پروژه با ۵۰ تخت بیمارستانی ۸۲۰۰ متر زیر بنا داشته و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۲۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، افزود: با بهره برداری از این مرکز بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) نیز به این مکان انتقال داده می شود.

کریمی خاطر نشان کرد: این مرکز دارای ۳ اتاق عمل، دو بخش جراحی، اورژانس و درمانگاه است که در مجموع در قالب یک ساختمان پنج طبقه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر برنامه ریاست دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۲ آغاز شده و تا سه ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

کریمی اظهار داشت: کلیه تجهیزات این مرکز نیز خریداری شده و در حال جذب نیرو برای بیمارستان هستیم.

وی افزود: برای خرید تجهیزات پزشکی غیر سرمایه ای نیز حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تجهیزات غیر پزشکی حدود یک میلیارد ریال دیگر نیاز است.

مدیر پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان گفت: این مرکز تا پیش از پایان سال ۹۶ توسط وزیر بهداشت به بهره برداری خواهد رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =