مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید در دیدار استاندار هرمزگان با رئیس‌جمهوری بررسی شد

در دیدار استاندار هرمزگان با رئیس جمهوری مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به استان هرمزگان پیگیری و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين از هرمزگان، جاسم جادری استاندار هرمزگان به همراه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و رسول زرگرپور استاندار اصفهان به طور جداگانه با رییس جمهوری دیدار و گزارشی از اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده درباره مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید به این استان ها ارائه کردند.

رییس جمهوری در این دیدارها که روز سه شنبه انجام شد، با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید و همچنین لزوم توجه به گردشگری ، شرکت ها و اقتصاد دانش بنیان به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی همچنین در این دیدارها دستورات لازم را برای سرعت بخشیدن و اختصاص اعتبارات لازم  برای اتمام مصوبات سفر استانی کاروان تدبیر و امید صادر کرد.

استاندار هرمزگان در خصوص اين ديدار، بيان داشت: در ديدار با دكتر روحاني رئيس جمهوري، گزارشي از اقدامات و پروژه هاي دولت تدبير و اميد در هرمزگان ارائه شد.

جاسم جادری افزود: همچنين مسائل و مشكلات و محروميت هاي شهرستان بشاگرد نيز در اين ديدار مطرح و مورد پيگيري قرار گرفت.

وي تصريح كرد: رياست جمهوري در اين ديدار ضمن قدرداني و تشكر از مردم شريف هرمزگان بر لزوم رفع مشكلات مناطق محروم استان تاكيد كرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان كرد: در اين ديدار مقرر شد تا براي اختصاص عوارض آلايندگي و تخصيص اعتبارات رفع محروميت به هرمزگان پيگيري و اقدام لازم صورت گيرد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =