خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عضو صندوق تامین اجتماعی FI ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    1 0
    با سلام و تشکر از پیگیری های دقیق شما . لطفا از مسئولین سازمان تامین اجتماعی سئوال کنید : چرا اگر یک نفر بیمه شده در 15 سال ابتدای خدمت که جوانتر است ، در دو کارگاه کار کند و برایش حق بیمه به صندوق تا مین اجتماعی پول واریز شده است مثل اینجانب که صبح ها در بخش دولتی و عصر ها در بخش خصوصی مشغول بکار بوده ام ، در پایان خدمت هیچ فایده ای برایش ندارد؟ و در نهایت پس از سی سال خدمت همان میانگین دو سال اخر به عنوان مبنای حقوق بازنشستگی تعیین می شود در حالیکه عملا اینجانب به اندازه 45 سال خدمت کرده و کسورات حق بیمه پرداخت کرده ام ؟ ولیکن در صورت هر گونه افزایش نا متعارف در پایان دو سال اخر خدمت بلا فاصله میانیگن 5 سال را مبنای حقوق بازنشستگی قرار می دهند ؟ ایا این قانون عادلانه است ؟
  • علیرضا حلاجی IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    حق بیمه خیلی زیاد شده است توان پرداخت نداریم
  • محمد A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    با سلام بنده متولد 63 هستم وتنها برادرم متولد 62 میباشد .در گذشته به دلیل فوت پدرم واینکه تنها برادرم دانشجوی یک استان دیگری بود میتوانستم معافیت کفالت بگیرم اما چون کسی را نداشتم که راهنماییم کند نتوانستم از این شرایط استفاده کنم وزمانی که متوجه این موضوع شدم برادرم درسش تمام شده بود.حتی خودم هم شخصا به نظام وظیفه مراجعه کردم و موضوع را گفتم و ان مسعول محترم گفت در صورتی که برادر شما دانشجوی یک استان دیگری باشد شما معاف میشوید.ولی متاسفانه برادرم درسش تمام شده بود.ضمنا برادرم دارای کارت پایان خدمت میباشد.حال با توجه به سخنان جانشین محترم ریس سازمان نظام وظیفهممکن است بعضی افراد در ان زمان واجد یک سری شرایط برای معافیت بوده اند و امروز هم بتوانند از ان استفاده کنندایا میتوانم معاف شوم
  • بی نام RO ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    چرا هیچ مسئولی در زمینه دستفروشی در بزرگراه های و اتوبان کرج قزوین که بسیار خطرساز است اقدامی نمی کند؟؟؟؟ چندین بار نوشته ام ولی کسی پاسخگو نیست
  • بی نام A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    درسی پاس کردیم و یک ترم به دلیل ارائه مدرک زبان و یک ترم امتحان جامع و دو ترم در گیر پروپوزال بودم و حال با این وضعیت مدیریت در عرض سه سال تنها میتوان گفت که فقط 12 واحد درسی پاس شده است و هنوز هم علاف خواهیم بود که شاید برای دانشگاه مهم نباشد ولی برای بنده که قرار است شهریه هنگفت بدهم بسیار مهم می باشد مخصوصا با شرایط بد اقتصادی که در کل مملکت حاکم است. در پایان از شما خبر آنلاین در خواست دارم که بحث شهریه دوره دکتری شبانه ورودی سال 92 را پیگیری فرمایید. اول به چه علت مقدار شهریه را دانشگاه تبریز در سال 92 اعلام ننموده است تا کسی که توانایی مالی ندارد از همان ابتدا بتواند یک تصمیم درست بگیرد. دوم اینکه پس از یه سال اعلام مقدار شهریه ثابت بر چه اساسی و نرخ تورمی بوده است و سوم اینکه
  • بی نام A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    آیا نباید شهریه بک دانشگاه به اصطلاح دولتی با دانشگاههای دیگر متفاوتکمتر باشد. آیا ارزیابی وزارت علوم از نحوه مدیریت حاکم بر علاف نمودن و حقوق دانشجویان دکتری وجود دارد.که این مساله باعث سرخوردگی اکثریت دانشجویان دکتری شده است. در پایان از زحمات شما عزیزان کمال تشکر را دارم.